Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nyt on todella hyvä fiilis

image.webp

Tulihan sieltä kirje, tosin tiedossa oli kyllä mitä sitä alkaa puuhaan, jos isoon pilliin puhalletaan.

Minulle eivät kertoneet sijoituspaikkaa (johtuisko sellasesta ~1000km päässä palveluspaikasta olosta) eli menen minne tarvitaan vihollisen selustaa häiriköimään. Rikoinko nyt lakia, kerroin perkule olevani ilkivallantekijä :D

Minulle eivät kertoneet sijoituspaikkaa (johtuisko sellasesta ~1000km päässä palveluspaikasta olosta) eli menen minne tarvitaan vihollisen selustaa häiriköimään. Rikoinko nyt lakia, kerroin perkule olevani ilkivallantekijä :D

Miehet ovat jo tulossa...

Eikös se mennyt niin että myö vanhukset ei enää kelvata puolustusvoimille ennen kuin kaikki nuoremmat on jo kaatuneet.

Tai no, mä en kelvannut edes nuorena, mut ymmärtänette silti pointin. Mä kelpaan vasta kun te ootte kaikki kaatuneet.

On se kumma ku ei osaa lauantainakaa nukkua yli yheksää. Huomenta vaan tännekin! Tänään HipHopia ja Suomen peliä.

On se kumma ku ei osaa lauantainakaa nukkua yli yheksää. Huomenta vaan tännekin! Tänään HipHopia ja Suomen peliä.

Mietin ihan samaa vaikka yöllä vasta kotiutuikin kotiin niin silti aamusta kukkumassa ylhäällä :jahas:

Suomen peliä, ja nythän tulee se helpompi ku viimeks vai mitä Santsi? :D

Mietin ihan samaa vaikka yöllä vasta kotiutuikin kotiin niin silti aamusta kukkumassa ylhäällä :jahas:

Suomen peliä, ja nythän tulee se helpompi ku viimeks vai mitä Santsi? :D

Ei kyl se olit sinä, joka väitit Slovenian olevan vaikee! :D Mä veikkasin tätä pelii hieman haastavammaks, mut ei se kyl haittaa vaikkei se sitä oliskaa. Pianhan se selviää!

Ei kyl se olit sinä, joka väitit Slovenian olevan vaikee! :D Mä veikkasin tätä pelii hieman haastavammaks, mut ei se kyl haittaa vaikkei se sitä oliskaa. Pianhan se selviää!

Ai niinkö se meni :rolleyes:

Mutta sehän oli jos tänään Slovakia jää jyrän alle :D

Heitäs vinkit missä pelin voi nähdä kaupungissa? Höyryä ei ole.. Millanen paikka players house on, onko tietoa? Joku muu hyvä, mikä? Sticky wingersissä sais napostella ok safkaa samalla jos nyt näyttävät peliä..

E: Mulle tuli hirvee kyselyikä päälle :D

Ai niinkö se meni :rolleyes:

Mutta sehän oli jos tänään Slovakia jää jyrän alle :D

Heitäs vinkit missä pelin voi nähdä kaupungissa? Höyryä ei ole.. Millanen paikka players house on, onko tietoa? Joku muu hyvä, mikä? Sticky wingersissä sais napostella ok safkaa samalla jos nyt näyttävät peliä..

E: Mulle tuli hirvee kyselyikä päälle :D

Players House, Wanha posti, Sticky, varmaa Semafori... Oha noita. Lähet vaa Hämeenkatua dallaa, ni joka toises kuppilas varmaa pyörii peli. :D Mee Stickyy ja syöt vähä siipii samalla! Höh... Mäki haluu. Harmi ku luvannu kattoo pelin jo muualla.

Players House, Wanha posti, Sticky, varmaa Semafori... Oha noita. Lähet vaa Hämeenkatua dallaa, ni joka toises kuppilas varmaa pyörii peli. :D Mee Stickyy ja syöt vähä siipii samalla! Höh... Mäki haluu. Harmi ku luvannu kattoo pelin jo muualla.

Postissa on muistaakseni aika heikko se screeni ja huonosti niit paikkoja.. Semaforista en ookaan ees kuullu, pitääpä tutustua ensin interwebbin välityksellä ja pistää harkintaan jos nappaa.

Eiköhän se sticky tai playerssi ole mihin eksyn jos eksyn.

Back
Ylös Bottom