Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hirmu nätti tyttö.

- - - Updated - - -

Ootas mä skrollaan vielä takasinpäin.. jooo ihan nättikasvoinenkin tyttö

- - - Updated - - -

Kyllä tulee kaikkee mieleen tuommosista kasvoista. Esim naama.

Väsyttää helvetisti.

- - - Updated - - -

Eilen meni puolilleöin sen pelin kanssa ja tänään taitaa käydä samallalailla. Laji vaan eri. Onneks huomenna on perjantai. Pääsee viikonloppuna taas painaan.

- - - Updated - - -

Pihahommia.

Väsyttää helvetisti.

- - - Updated - - -

Eilen meni puolilleöin sen pelin kanssa ja tänään taitaa käydä samallalailla. Laji vaan eri. Onneks huomenna on perjantai. Pääsee viikonloppuna taas painaan.

- - - Updated - - -

Pihahommia.

Voi helvata kuntit, mä en pääse painamaan enää yhtään mitään hommia. Mut laitetaan nimittäin taas patteriin kiinni. Naapuri lukee salaa tätä palstaa!

perjantaina olis drägreising vapaat harjoitukset

saa nähdä:sataako

Lauantaina ja maanantaina taisi olla 17:15 Suomen pelit. Ja kyllähän tämä menee vaikka päällään seisten, kun ensi viikolla on henk.koht. vain 3 työssäolopäivää.

Voi helvatan helvatan helvatta. Ja minäkin menin äsken syömään ruuan päälle yhten rahkapullan. Luulin että se on geinssikästä, kun siinä kerran oli sitä rahkaa.

- - - Updated - - -

Ei ollut etes hyvää.

Rahkapulla on mun mielestä aivan anaalista. En tykkää. Siinä se rähmäosuuskin eli rahka maistuu jotenkin synteettiselle, ihanku se oli vulkanoitu siihen pullaan kiinni.

Mä en uskalla jutella enää muutaku säästä. Onpas keskinkertainen sää.

Keskinkertainen nimenomaan. Keskinkertaisesta tuli mieleen: Muistatko Johny, kun kerroit siitä kun olit viime viikonloppuna siellä bordellissa, jossa oli niitä varsin keskinkertaisen makuisia lihapullia vatsaanottotiskillä ?

Vai oliko se unta ? Nooh, joka tapauksessa. Ne eivät olleet ainakaan minun tekemiäni. Minun tekemäni lihapullat ovat varsin maukkaita. Tänään eväänä:8.

Nyt kuntit kunnolla ja keskinkertaisiin aiheisiin! Kyllä kitkarengas on niin kauan hyvä kun ei ole ihan peilijäätä.

- - - Updated - - -

Harvoin se ukkonen tänne tulee kun on nuo voimalinjat ja tuo järvenselkä. Mutta sitte ku tulee niin voi helvata se on kova!

- - - Updated - - -

Ei nykyään saa enää semmosta perunaa ku ennen.. se on jotenkin vetistä tänäpänä.

Nyt kuulkaa väsyttää vielä enemmän ku äsken.

- - - Updated - - -

Peijakkaasti tuo nurmikkokin alkoi kasvamaan, kun muutama hapekas sadekuuro iski täysin pilvelliseltä taivaalta. Ja oli ne lannoitteetkin kylvetty. Alennusmyynnistä tottakai, se on järkevää..

Onkos täällä kukkaihmisiä?

- - - Updated - - -

Nyt kuulkaa väsyttää vielä enemmän ku äsken.

- - - Updated - - -

Peijakkaasti tuo nurmikkokin alkoi kasvamaan, kun muutama hapekas sadekuuro iski täysin pilvelliseltä taivaalta. Ja oli ne lannoitteetkin kylvetty. Alennusmyynnistä tottakai, se on järkevää..

Mainiota! Kyllä se kesä sieltä tulee, väkisinkin..

Back
Ylös Bottom