Aikainen lintu madon nappaa. Heräsin kukonlaulun aikaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on laatoitettu, oikein olan takaa. Hankalaahan se vähän oli ja olkapääkin on nyt vähän kipeä, mutta so not, kunhan kakka kulkee. Bonuksena hiirikäden etusormi on kipeä, noh, kipulääkityksen voimalla tämä päivä. Eihän tässä mitään pullapoikia olla, että heti saigonia, ei ei.
Olispa pullaa.
Ap -4,9 kg. Peilissä ei havaittavaa muutosta. Paitsi tukka on vähän kasvanut tarkasteluvälillä.
^ Rehellisesti sanottuna, aika huonosti olen omatoimisesti käynyt, mutta aina kun täällä on muistuteltu, on tullut käytyä tsekkaamassa, joten siirrän vastuun muistuttajille.
Mutta mä oon oppinut käymään jo omatoimisesti kakalla!
Tarvittis kans maalata vielä pari neliöö. Aika montakin, koska kuten Siikkerillä, myös itseni man-cave on hieman vaiheessa. Saatana, kunhan vessa on valmis niin pitäs alkaa pihakiveksiä asenteleen. Se on kuulkaas kesä jo pitkällä, ennenku pääsee tallin kimppuun. Pakko saada sekin tehtyä ennen kesälomaa. Kesäloma alkaa sillä viikolla, kun se lupaavan oloinen aloitteleva australialainen rock-orkesteri saapuu tänne, ihan tohon kivenheiton päähän. Mikäli heitto suoritetaan 155 K 98:lla.
Hirveen saamattomia ootte. Kaikkee pitäis tehä, mutta mikää ei tuu valmiiksi.

Hirveen saamattomia ootte. Kaikkee pitäis tehä, mutta mikää ei tuu valmiiksi.

Tää on katsos sitä priorisointia. Lääkärikielellä triagea.
Priorisoinnista tuli mieleen: Jos teillä olisi yksi laastari ja ilkeästi ihoa irti vasemman käden peukalosta ja reilu, mutta melko tyrehtynyt haava oikean käden etusormessa. Söisitkö kanaa vai kalaa päivällä ?
Tietenkin molempia. Vähän nääks tissiä suuhun ja sitten sen kokemuksen kruunaa se kalanmaku.
- - - Updated - - -
Jälkkäriksi pari munkkia.
- - - Updated - - -
Kermalla.
Miten jos ekaks munkkeja suuhun ja sit vasta kermat päälle?
Nyt tuli niin yrpä olo, ettei jaksa ressaa mistää. Ei jaksa ees murjottaa. Täytyy mennä kertoileen hävyttömiä toimiston tytöille.
- - - Updated - - -
Kalaa toki. Kanaa syödää noin jokapäivä.
- - - Updated - - -
Miten jos ekaks munkkeja suuhun ja sit vasta kermat päälle?