Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on laatoitettu, oikein olan takaa. Hankalaahan se vähän oli ja olkapääkin on nyt vähän kipeä, mutta so not, kunhan kakka kulkee. Bonuksena hiirikäden etusormi on kipeä, noh, kipulääkityksen voimalla tämä päivä. Eihän tässä mitään pullapoikia olla, että heti saigonia, ei ei.

Olispa pullaa.

Ap -4,9 kg. Peilissä ei havaittavaa muutosta. Paitsi tukka on vähän kasvanut tarkasteluvälillä.

Nyt on laatoitettu, oikein olan takaa. Hankalaahan se vähän oli ja olkapääkin on nyt vähän kipeä, mutta so not, kunhan kakka kulkee. Bonuksena hiirikäden etusormi on kipeä, noh, kipulääkityksen voimalla tämä päivä. Eihän tässä mitään pullapoikia olla, että heti saigonia, ei ei.

Olispa pullaa.

Ap -4,9 kg. Peilissä ei havaittavaa muutosta. Paitsi tukka on vähän kasvanut tarkasteluvälillä.

Lasi vettä ja 1 tl ruokasoodaa.

Noi on rankkoja noi laatotus hommat, työ pitää hoitaa norjaks.

ei ole kivaa

det var intte kiva

not funny at all

sprechen Sie deutch?

KUNTIT! toivottavasti te olette kantaneet kortenne kekoon ettei alla tummennetulla mainittu kohta ole ainakaan Meidän syytämme

henkilökohtainen Minä ainakin on käynyt luomassa asiakasvirtaa iltatyttösivulle:päivittäin

- IL-Media on lanseerannut paljon uusia palveluja parin vuoden aikana. Tyyli.com-muoti- ja kauneussivusto, Fiidi.fi-viraalisivusto, uusi ruokasivustimme Pippuri.fi ja uusi englanninkielinen XOXO-viraalisaitti ovat tästä esimerkkejä. Kun arvioimme mahdollisuuksiamme ja panostuksiamme, arvioimme jo olemassaolevia palveluja, joista siirrämme resursseja uuteen. Tässä tarkastelussa Iltatyttö ei edustanut sisältöä, jonka yleisö kasvaisi - päinvastoin. Iltatytön suosio laskenut tasaisesti monta vuotta peräkkäin. Siksi päätimme, ettemme panosta hiipuvaan palveluun.

- - - Updated - - -

täytyykö tässä nyt sitten lähteä metsästämään aamunavausta iltalehden mukaan esimerkiksi sivulle pippuri.fi? tai XOXO?

ei ole kivaa

Perkeleen perkele, kun meinasi Suomi-pojut tehdä eilen oikeen kunnon yllärin. Vaikka Usa peliä hallitsi, kyllä lähempänä maalia oli Suomi useammankin kerran.

- - - Updated - - -

^ Rehellisesti sanottuna, aika huonosti olen omatoimisesti käynyt, mutta aina kun täällä on muistuteltu, on tullut käytyä tsekkaamassa, joten siirrän vastuun muistuttajille.

Huomenia!

Ei ole laatoitusolkapäätä ei, mutta: maalausylirasitusoiretta kyllä. Henkistä laatua, ei nimittäin kuntit huvittaisi se homma ollenkaan. Viikonlopun maalasin kahta porrasaukkoa eikä tullut valmista: kuultaa.
Bodailuaiheisiin: Katalonian lihotusreissun jälkeen itseinho kipusi sellaiselle tasolle, että totisempi bodailu oli pakko aloittaa. Nelijakoisella body-ohjelmalla, nyt loppui crosfitt-homoilu. Eilen oli päivä yksi, sattumalta rinta ja hauis. Aloituspaino: liikaa.

- - - Updated - - -

^ Rehellisesti sanottuna, aika huonosti olen omatoimisesti käynyt, mutta aina kun täällä on muistuteltu, on tullut käytyä tsekkaamassa, joten siirrän vastuun muistuttajille.

Mutta mä oon oppinut käymään jo omatoimisesti kakalla!

- - - Updated - - -

Nyt mä teen sen EKSELIN tästä kuntoon..

Tarvittis kans maalata vielä pari neliöö. Aika montakin, koska kuten Siikkerillä, myös itseni man-cave on hieman vaiheessa. Saatana, kunhan vessa on valmis niin pitäs alkaa pihakiveksiä asenteleen. Se on kuulkaas kesä jo pitkällä, ennenku pääsee tallin kimppuun. Pakko saada sekin tehtyä ennen kesälomaa. Kesäloma alkaa sillä viikolla, kun se lupaavan oloinen aloitteleva australialainen rock-orkesteri saapuu tänne, ihan tohon kivenheiton päähän. Mikäli heitto suoritetaan 155 K 98:lla.

Mulla on myös autotallin teko edessä. Tein kyllä periaatepäätöksen, jonka päälinja olis seuraava: talliprojektin toteutus sijoittuu kesälle 2016.

Aussicock sopii kaikkiin tilanteisiin. Ratinan keikalta jäi mieleen päällimmäisenä veturin kanssa yhtyvä naishahmo.

- - - Updated - - -

Mun tekis mieli tehdä harkoista se talli, mulla on semmonen rinnepaikka. Upottais sen siihen rinteeseen ja katto tulis talolta päin katsottuna ihan maan tasaan ja mullitetuksi ja ruoho siihen päälle. Siihen vois sitten tuoda vaikka muovituolin siihen mullitetulle ja ruohoa kasvavalle katolle ja nauttia keskiolutta siinä muovituolissa. Tässä suunnitelma pääpiirteittäin.

Mutta mä oon oppinut käymään jo omatoimisesti kakalla!

Mutta kuis pyyhintä ?

- - - Updated - - -

Tarvittis kans maalata vielä pari neliöö. Aika montakin, koska kuten Siikkerillä, myös itseni man-cave on hieman vaiheessa. Saatana, kunhan vessa on valmis niin pitäs alkaa pihakiveksiä asenteleen. Se on kuulkaas kesä jo pitkällä, ennenku pääsee tallin kimppuun. Pakko saada sekin tehtyä ennen kesälomaa. Kesäloma alkaa sillä viikolla, kun se lupaavan oloinen aloitteleva australialainen rock-orkesteri saapuu tänne, ihan tohon kivenheiton päähän. Mikäli heitto suoritetaan 155 K 98:lla.

Voi vattu sentään, kun teillä on rojekteja. Itsekin pitäisi maalata tuulikaappi ja pari muuta sisäseinää muodon vuoksi. On pitänyt jo jokusen vuoden.

Priorisoinnista tuli mieleen: Jos teillä olisi yksi laastari ja ilkeästi ihoa irti vasemman käden peukalosta ja reilu, mutta melko tyrehtynyt haava oikean käden etusormessa. Söisitkö kanaa vai kalaa päivällä ?

Tietenkin molempia. Vähän nääks tissiä suuhun ja sitten sen kokemuksen kruunaa se kalanmaku.

- - - Updated - - -

Jälkkäriksi pari munkkia.

- - - Updated - - -

Kermalla.

Nyt tuli niin yrpä olo, ettei jaksa ressaa mistää. Ei jaksa ees murjottaa. Täytyy mennä kertoileen hävyttömiä toimiston tytöille.

- - - Updated - - -

Priorisoinnista tuli mieleen: Jos teillä olisi yksi laastari ja ilkeästi ihoa irti vasemman käden peukalosta ja reilu, mutta melko tyrehtynyt haava oikean käden etusormessa. Söisitkö kanaa vai kalaa päivällä ?

Kalaa toki. Kanaa syödää noin jokapäivä.

- - - Updated - - -

Tietenkin molempia. Vähän nääks tissiä suuhun ja sitten sen kokemuksen kruunaa se kalanmaku.

- - - Updated - - -

Jälkkäriksi pari munkkia.

- - - Updated - - -

Kermalla.

Miten jos ekaks munkkeja suuhun ja sit vasta kermat päälle?

Noku kaikki on taas yrpää. Perjantaina seittemänviiden eurojaskan omistajana olis varmaan tyytyväinen olo. Tai seksiviikkona kahenpisteseiskan omistajana.

Nyt tuli niin yrpä olo, ettei jaksa ressaa mistää. Ei jaksa ees murjottaa. Täytyy mennä kertoileen hävyttömiä toimiston tytöille.

- - - Updated - - -

Kalaa toki. Kanaa syödää noin jokapäivä.

- - - Updated - - -

Miten jos ekaks munkkeja suuhun ja sit vasta kermat päälle?

Ei sitä murjottaa kannata, perjantai on kuitenkin vapaapäivä.

Itsekin päätin jo, että otan kalaa. Kotona kun odottaa leipomista 1 kg tipulinnun fileesuikaleita, niin mennään tänään merenneidolla.

Munkit käsissä ja kieli keskellä kämmentä.

- - - Updated - - -

Oli muuten aamulla jonkin verran sumua ilmassa. Joutui vallan pitämään visiirin raollaan. Ai kamalaa.

- - - Updated - - -

Mulla on nyt muuten ihan kauhea väsymyskohtaus. Mikähän tähän auttais.

Back
Ylös Bottom