Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hirrrrrveesti oli tänään pärriä liikenteessä :wtf: Kevät ja kesä se vissiin sieltä vaan tulee kun kelitkin lämpenee. Minä tosin olin tänäänkin vielä ihan jäässä, kun tällainen vilukettu olen :hrrrrrr:

vaakaewa20612_503_ur.webp

Привет! Mitäs kuntit? Ai eilen oli joku iso mailapeli, hyvin oon seurannu tänä vuonna.

Uskon että iso-S otti tämän henkilökohtaisesti. Pikaista paranemista sinne!

Joo kuulemma oli, en myöskään niin seuraa. MM kisat on ainoat jotka liikuttaa ja kunhan ruotsi häviää, niin tuloksella ei ole väljä.

Uskon että iso-S otti tämän henkilökohtaisesti. Pikaista paranemista sinne!

Joo kuulemma oli, en myöskään niin seuraa. MM kisat on ainoat jotka liikuttaa ja kunhan ruotsi häviää, niin tuloksella ei ole väljä.

Jos suomi tippuu ennen ruotsia, niin pitää toivoo että edes hyvä naapuri voittaa, niin ne ruåttalaisetkin kuulemma ajattelee, mielummin ruotsi kuin venäjä.

Ja kärppien voitto oli suuri vääryys, väärä joukkue voitti.

Autotalliin valmistuva man cave alkaa pikkuhiljaa hahmottua. Ens vkolla ajattaa rautakauppaan.

Täällä ei ole ilmeisesti viikonloppuna tapahtunut a) yhtään b) mitään.

Back
Ylös Bottom