Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Nainen, ei tommosia renkaita voi laittaa alle, ne on sakkorenkaat ja sitte on poliisia autonpuskuri täynnä!"

No laittakaa uudet sitte. Viekää tuhkatki pesästä. Perkele.

Kyllä muakin vähän pelottaa noi poliisit, kun olen vielä joutunut ajamaan talvirenkailla. Huomenna vasta saan kesäkumit alle. Koska en ole ollut asialla tarpeeksi ajoissa.

- - - Updated - - -

Tällä kertaa en vaihda itse.

Kyllä muakin vähän pelottaa noi poliisit, kun olen vielä joutunut ajamaan talvirenkailla. Huomenna vasta saan kesäkumit alle. Koska en ole ollut asialla tarpeeksi ajoissa.

- - - Updated - - -

Tällä kertaa en vaihda itse.

Mulla oli nyt toinen kerta eläissäni ku liikkeessä vaihatin. Ja täällä ainakin tuli eilen vielä täysillä räntää ja maa oli valkonen niin eipä ne poliisit ahistele. Ja jos aika on jo varattu niin tuskin sakottelevat.

Oho, lähdin työpaikalta emättimeen niin omatoimisesti, että en edes maininnut asiasta pakkikselle. Nyt mietin voiko tällä tuulella ruiskumaalata ulkona.

lätkäliiga:negative
öl också:negatiiv

asiallista urheilua:onely

image.webp

Viikonlopuksi Hellsinkiin! Lintsille!

Note to self: ei cajun-tsikeniä enää koskaan ennen lenkille lähtöä koiran kanssa. Viimeiset 400 metriä meni haipakkaa. Peräaukkoni on siitä metka kapistus, että se aistii ulostusastian läheisyyden, jolloin sulkijalihasta supistaa enää silkka tahdonvoima.

Eipä oo vielä ikinä näin lähellä ollut tahaton housuunpaskominen.

HerrFuter jätti meille pähkinän viikonlopuksi

entä jos koira ei olisi ollut mukana?

Note to self: ei cajun-tsikeniä enää koskaan ennen lenkille lähtöä koiran kanssa. Viimeiset 400 metriä meni haipakkaa. Peräaukkoni on siitä metka kapistus, että se aistii ulostusastian läheisyyden, jolloin sulkijalihasta supistaa enää silkka tahdonvoima.

Siis hyi!

- - - Updated - - -

HerrFuter jätti meille pähkinän viikonlopuksi

entä jos koira ei olisi ollut mukana?

TAI jos koira olisi vuosien käskytykseen vittuuntuneena vetänyt liinat kiinni parisataa metriä ennen kotia ja kieriskellyt naama virneessä.

Jos koira ei olisi ollut mukana, niin infernaalinen tyhjennyksentarpeentunne olisi tullut tasan puolessa: välissä. Lenkkiä. Se on yksi luonnonvakioista, yhdessä gravitaatiovakion, valonnopeuden ja Planckin vakion kanssa. Ja vakio: veikkauksen.

Sehän oot vähän niinku Niilo!

Back
Ylös Bottom