Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tankata hiilaria minä ajattelin. Runsaskalorista paskaa minä ostin. Nyt laatottaa minä ajattelisin, jos bulimiaa minä sairastaisin. Hyi mikä olo ja en syönyt kuin 150g sekä sipsejä että karkkia ja pari keksiä ja toinen mokoma odottaa tuhoamista. :urjo:

Kauheeta sykkimistä. Täällä St. Bernardus 12 ja Kärpät-Tappara.

No siis, mähän kävin aamusta hakemassa vähän tarpeita, sit vähän esivalmistelin sitä eristyshommaa, praimerin kuivumisaikana pesin auton, sen jälkeen eristin kerran, nyt kattelen FCB - Valencia, sit uus kerros eristettä, sit keittiön tasolle vaha, sit kivespyykki.

- - - Updated - - -

Laiska töitään luettelee. Jne.

No siis, mähän kävin aamusta hakemassa vähän tarpeita, sit vähän esivalmistelin sitä eristyshommaa, praimerin kuivumisaikana pesin auton, sen jälkeen eristin kerran, nyt kattelen FCB - Valencia, sit uus kerros eristettä, sit keittiön tasolle vaha, sit kivespyykki.

- - - Updated - - -

Laiska töitään luettelee. Jne.

Ns. Hyivittu. Mää juon olutta ja lihoon.

Tiedättekö, kun on joskus sellainen olo, että on liian älykäs tähän nykymaailmaan ja olisi helpompaa olla vähän tyhmempi. Ai ette, no, kateeksi käy.

Monologi, tuo teatraalisen ilmaisun kaunein. Itsensä kanssa keskustelu on melko palkitsevaa. Päädyin ottamaan oluen kyytipojaksi lasillisen punaista.

Jätkällä nousi olut huppuun! Komeeta!

fedit. Tiedän kyllä.
Juu, siinä oli voltteja 10. Nyt sitten vähän viintä ja josko sitä vähän viskiäkin maistelisi, kun vauhtiin on päästy. Mutta pistää miettimään, jos Kiril olisi päässyt Deep Purpleen, Millainen stoori se olisikaan ollut.

Mitäs tänään tehtäisiin?

On kaikki niin mautonta ja hajutonta. Flunssa.

- - - Updated - - -

Vois alkaa paskakuskiks, kun ei haista mitään.

Alakerran naapurilla on kännikaraoke menossa. Ei oo vielä tullut Joutsenlaulua, mutta veikkaan että ennen kymmentä sekin kuullaan.

Perinteisesti! Siitähän se vappu starttaa, kun jätkät tulee tänne sitä pullottaan. Kyllä saa rispektiä, kun kertoo kaupungilla mitä mehukattipullossa on :D

t747C.jpg

höhö

Back
Ylös Bottom