Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiku me painetaan laikka punasena hommia.

- - - Updated - - -

Kaikki kuntoon jumalauta..

- - - Updated - - -

Mulla on ikioma pussi maapähkinöitä. Näissä on kyllä joku vika, jotain jäämiä jostakin. Maistuu jotenkin synteettiselle. Jollekin liimalle tai vahalle.

Eiku me painetaan laikka punasena hommia.

- - - Updated - - -

Kaikki kuntoon jumalauta..

- - - Updated - - -

Mulla on ikioma pussi maapähkinöitä. Näissä on kyllä joku vika, jotain jäämiä jostakin. Maistuu jotenkin synteettiselle. Jollekin liimalle tai vahalle.

No sama täällä. Viikon hommat päivässä.

Ettei nyt vaan olisi käynyt niin, että se pussi olikin vähän eri nuts ?

- - - Updated - - -

peenuts.

vintin kuuluukin olla pimeä. Silkkaa sähkön tuhlausta on siellä valoja polttaa. Ei porstuassakaan kannata turhan päiten valoja pidellä, voi polttaa sormensa.

Jos ollaan niin täytyy varmaan ottaa pienet näkäräiset

- - - Updated - - -

Paljon mukavempi keskustella yksinään kuin paskassa seurassa.

- - - Updated - - -

Kyllä se vaan kevättä tekee, väkisinkin.

- - - Updated - - -

En tiiä perkele söiskö aamulla puuroo vai sämpylää... tsappadui...

Kevättä tekee ja kellot käy. Hyvässä itsensä seurassahan on aina mukavaa ja jos on kylmä, käsi lämmittää.

Itsehän taidan tästä lähteä kotiin. Oikeastaan voisi jäädä varmaan eläkkeelle, kun tuli tänään arviolta tehtyä seuraavan 30:n vuoden duunit.

Palattu kohteesta pisteeseen: työ.

Sattumalta matkan varrelle osui Pukkilan laattakauppa, missä mulla oli tilattuna muutama neliö seinälaattaa. Kävi hyvä tuuri. Kerrankin. Viikonloppuna pääsee pitkästä aikaa laatottamaan. Ilman viinaakin voi olla hauskaa, eli laatoitusta.

Ja viinaakin voi olla ilman hauskaa. Ja samalla voi esim maalata lattiaa töiden jälkeen.

- - - Updated - - -

Vituttaa se konttaaminen.

- - - Updated - - -

Palattu kohteesta pisteeseen: työ.

Sattumalta matkan varrelle osui Pukkilan laattakauppa, missä mulla oli tilattuna muutama neliö seinälaattaa. Kävi hyvä tuuri. Kerrankin. Viikonloppuna pääsee pitkästä aikaa laatottamaan. Ilman viinaakin voi olla hauskaa, eli laatoitusta.

Mullakin oli kerran edellisen työnantajan palveluksessa hyvä sattuma: kävin sattumalta virman autolla traileri perässä Sipoossa viikonloppuna. Moottoripyörä tuli kätevästi siinä samalla, eikä sinne sattumalta etes mitään muuta asiaa ollutkaan.

- - - Updated - - -

Ja sattumalta viimenen viikonloppu sen virman palveluksessa!

- - - Updated - - -

Aivan anaalista koko homma.

Back
Ylös Bottom