Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No pitkin hampain.

Ai että kun tulikin hyvä mieli tosta avaimenpesuepisodista jälkikäteen. Ei etu-. Eikä käteenvetoon.

Eilen harmitti niin vietävästi aamupäivän.

Minkähänlainen auto Rellu olis jos se olis alusta asti naisten tekemä, siis suunnittelupöydältä asti?

- - - Updated - - -

PSA! PSA! PSA! PSA! .

Volvollahan oli sellainen NAISkonsepti joku vuosi sitten...

186005.1-lg.webp

- - - Updated - - -

http://www.theautochannel.com/news/2004/03/23/186005.html

Sano tämä niille, joilta katkeilee jakoketjut ja paukahtelee DSG:t ;)

Ei mun tartte, mä oon ajatellu sillälailla, että mun ei tartte ohjeistaa muita missään asiassa. Omassani ei ole semmoisia lisävarusteita.

Vähän samasta syystä en esimerkiksi käy kirjoittelemassa Treeni-osiolle mitään kuinka kuuluu treenata päivvittua. Kukin treenatkoon päin sitä elintä, mitä haluaa. Ainoastaan vasemmistorottia tekisi mieli ohjeistaa. Mutta ei ne kuitenkaan mitään tajua. Mieluummin vain nauran.

Ei mun tartte, mä oon ajatellu sillälailla, että mun ei tartte ohjeistaa muita missään asiassa. Omassani ei ole semmoisia lisävarusteita.

Vähän samasta syystä en esimerkiksi käy kirjoittelemassa Treeni-osiolle mitään kuinka kuuluu treenata päivvittua. Kukin treenatkoon päin sitä elintä, mitä haluaa. Ainoastaan vasemmistorottia tekisi mieli ohjeistaa. Mutta ei ne kuitenkaan mitään tajua. Mieluummin vain nauran.

No juu, onhan tuossakin näkökulmaa, mutta jos minä olisi ostamassa vaikka talopakettia firmalta, jonka talopaketin lisävarusteena saatavan kattoterassin tukirakenteet ovat romahtaneet tai lisävarusteena saatava takkahormi on ylikuumentunut, vuotanut ja polttanut talon, harkitsisin ehkä toista toimittajaa.

Mä voisin ohjeistaa ketä tahansa akun kytkemisessä. Toimii ainakin veneissä, kun kytket akun talvisäilytyksen jälkeen:

-Nosta ladattu akku veneeseen
-Aseta se omalle paikalleen
-Kun huomaat että toinen akun kenkä on todella väljä, ja toinen taas toivottaman tiukka, iske se tiukka vasaralla paikalleen
-Kun konehuoneesta alkaa nousta savua, kytke akku irti
-Avaa konehuoneen luukku varovasti, pitäen mielessä että mahdollinen liekki yltyy saadessaa happea
-Irrota laturi ja toimita se huoltoliikkeeseen diodisillan vaihtoon
-Poista veneestäsi palanut invertteri, sillä ei edes tee mitään koska kahvinkeittimen vaatima teho onkin yllättävän suuri, ostos on ollut alunperinkin turha

Kyllähän minä nyt ihan aikuisten oikeesti voisin VAGinan ostaa, jos olisi itselle mielukas malli valikoimissa.

- - - Updated - - -

Mä voisin ohjeistaa ketä tahansa akun kytkemisessä. Toimii ainakin veneissä, kun kytket akun talvisäilytyksen jälkeen:

-Kun huomaat että toinen akun kenkä on todella väljä, ja toinen taas toivottaman tiukka, iske se tiukka vasaralla paikalleen
-Avaa konehuoneen luukku varovasti, pitäen mielessä että mahdollinen liekki yltyy saadessaa happea
-Poista veneestäsi palanut invertteri, sillä ei edes tee mitään koska kahvinkeittimen vaatima teho onkin yllättävän suuri, ostos on ollut alunperinkin turha

Tää kuulostaa siltä, että jollain on ollut vähemmän mukava liplap-kauden avaus.

Taidanpa koittaa! Saako tällä hyvät savut aikaan? Invertteriä kun ei löydy. Kahvi lämpiää sen sijaan valopetrolilla. Samalla aineksella saa kabiiniin länpöä, jos paleltaa.

Mitä hyötyä on nautic-akusta? Kestääkö se aaltojen liplatusta mukavemmin, vai onko tämä vain se kalliipi akkutyyppi jota ilman en uskalla vieraslaturiin lipua?

Kyllä saa ihmeen hyvät savut! Suosittelen lämpimästi.
Nautic-akun ideahan on siis sen nimessä: lisäämällä sanan nautic tai marine, akkuvalmistaja saa siirtää hintalapun pilkkua pykälän oikealle.

- - - Updated - - -

Nautic akku GANT-miehelle, normaali kuolevainen pärjää perusvartalla.

Sitä paitsi. Mersu on ihan paska. Pellit mätänee ja muutenkin sellainen kyrvänkorvike. Ainakin jos on kallis ja tehokkaalla myllyllä.

- - - Updated - - -

Ei MIES tarvitse tuollaista menopeliä. Ei.

Minun kokoisella pippelillä valintani lottovoittajan arkea eläessäni olisi ehtottomasto E500 coupe

oikein jos pröystäilisi niin amgnä

kyllä sillä kelpaisi hoidella bisnisMiehen juoksevia asioita

Back
Ylös Bottom