Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olin eilen puupinolla. Herkut -negative.
Mutta jos tää remontti ei kohta lopu niin mulle iskee kirroosi kaikkiin sisäelimiin. Aika runsaasti keskiolutta sitä voikin nauttia lainkaan humaltumatta. Se remontti tekee sen että siinä samalla voi juoda vaikka sata pulloa keskiolutta ja pysyy silti ajokunnossa. Ainoastaan maha turpoaa kuin kiljupönttö, ja yöuni ei ole välttämättä maailman virkistävintä.
- - - Updated - - -
t raikas setä työmaalla
- - - Updated - - -
Vittusaatana yritin lykätä huomista palaveria kiireisiin vedoten, mutta se onkin jo tänään. Helsinkin mies on jo tulossa perkele.
Käyköhän siinä vaan niin että työn laatu kärsii..? Vai paraneeko?
Nyt täytyy sanoa että HUH-HUH! Ihan vaan muuten vaan, koitetaan nyt täällä hämptonissa nauttia näistä fiiliksistä. On muuten aika ärsyttävä toi hämpton nimi, on se kai aika yleiselti käytössä kun täällä ainakin yhden firman ovassa lukee Hämpton, huh-huh.
Mulla on taas semmonen kymmenen minuutin delay aivotoiminnassa. Se on maanantaina aina semmosta. Esimerkki: äsken kohteesta tullessani näin hyvän pyllyn polkupyöräilemässä. Erektio alkoi vasta nyt.
Mulla on taas semmonen kymmenen minuutin delay aivotoiminnassa. Se on maanantaina aina semmosta. Esimerkki: äsken kohteesta tullessani näin hyvän pyllyn polkupyöräilemässä. Erektio alkoi vasta nyt.
Mitä eroa on corvetella ja erektiolla? Mulla ei oo corvettee.
- - - Updated - - -
Pääsispä töihin.
..
^^Vitsi!
edit.
Mä salaa toivoisin, että joku Epsanjalainen exä ottais mut väkisin.
Touché.
Mulla on parantumaton Lasi puoliksi täynnä -syndrooma.
Omg omg omg, muistin vasta nyt, että tänään saa kattoa GoT S5E1:n.