Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olin eilen puupinolla. Herkut -negative.
Mutta jos tää remontti ei kohta lopu niin mulle iskee kirroosi kaikkiin sisäelimiin. Aika runsaasti keskiolutta sitä voikin nauttia lainkaan humaltumatta. Se remontti tekee sen että siinä samalla voi juoda vaikka sata pulloa keskiolutta ja pysyy silti ajokunnossa. Ainoastaan maha turpoaa kuin kiljupönttö, ja yöuni ei ole välttämättä maailman virkistävintä.

- - - Updated - - -

t raikas setä työmaalla

- - - Updated - - -

Vittusaatana yritin lykätä huomista palaveria kiireisiin vedoten, mutta se onkin jo tänään. Helsinkin mies on jo tulossa perkele.

Parempi juoda suosiolla jotain vahvempaa. Pottu Viru Kankeeta aina oluen sijaan, niin alkaa pönttökin turpoomaan.

Nyt täytyy sanoa että HUH-HUH! Ihan vaan muuten vaan, koitetaan nyt täällä hämptonissa nauttia näistä fiiliksistä. On muuten aika ärsyttävä toi hämpton nimi, on se kai aika yleiselti käytössä kun täällä ainakin yhden firman ovassa lukee Hämpton, huh-huh.

Käyköhän siinä vaan niin että työn laatu kärsii..? Vai paraneeko?

Sanotaanko niin, että siinä hetkessä työn laatu paranee huomattavasti, mutta lopputarkastuksessa saattaa jotain pientä ilmaantua. Mutta eikös nykyään ole muotia sellainen carpe diem-mentaliteetti, joten eletään hetkessä. Vaikka sitten kännissä.

- - - Updated - - -

Nyt täytyy sanoa että HUH-HUH! Ihan vaan muuten vaan, koitetaan nyt täällä hämptonissa nauttia näistä fiiliksistä. On muuten aika ärsyttävä toi hämpton nimi, on se kai aika yleiselti käytössä kun täällä ainakin yhden firman ovassa lukee Hämpton, huh-huh.

Aivosoluni eivät pysty kääntämään tätä ymmärrettäviksi sähköimpulsseiksi.

Mulla on taas semmonen kymmenen minuutin delay aivotoiminnassa. Se on maanantaina aina semmosta. Esimerkki: äsken kohteesta tullessani näin hyvän pyllyn polkupyöräilemässä. Erektio alkoi vasta nyt.

Mulla on taas semmonen kymmenen minuutin delay aivotoiminnassa. Se on maanantaina aina semmosta. Esimerkki: äsken kohteesta tullessani näin hyvän pyllyn polkupyöräilemässä. Erektio alkoi vasta nyt.

Mitä eroa on corvetella ja erektiolla? Mulla ei oo corvettee.

- - - Updated - - -

Pääsispä töihin.

..

^^Vitsi!

edit.

Onkos täällä polttopuuihmisiä?

- - - Updated - - -

Mites se menikään se vanha vertaus siitä puupinosta.. Täytyy kaivella armeija-ajan muistivihko esille... hetkinen

Tarttee ruveta suunnitteleen sellaista kojetta, jolla saisi tämän toisin päin, eli voisi vaikka lauantai-iltana katsoa telkkaria ja saada lottonumerot päähän 10 minuuttia aikaisemmin ja sitten ruksittaa ne vanhan aikaisesti lapulle ja ottaa tästä kuvan aikaleimalla ja laittaa facegrammi-palveluihin (joihin tätä varten tarttee liittyä) ja kirjoittaa paljonko vituttaa, kun oli kaikki oikein, mutta en vienyt lappua.

Mitä yhteistä on Suomalaisella ulkomailla ja ulkomaalaisella Suomessa ?
Suomalainen on se, joka raiskataan molemmissa tapauksissa.

Mä salaa toivoisin, että joku Epsanjalainen exä ottais mut väkisin.
bwi-blws181405.webp

No niin se olikin tuossa leipälaukussa.. ajatelma puupinosta:

Puupino on kuin tekijänsä fallos,
tukeva ja ryhtevä,
suorastaan jumalaton parru.

- - - Updated - - -

Mulla on tapana kerätä tässä elämän polulla semmosia ajatuksia ja viisauksia paperilapuille.. ne kulkee aina mun matkassa leipälaukussani.

Mulla on parantumaton Lasi puoliksi täynnä -syndrooma.

Tuo on korjattavissa. Viinaksia enemmän kuin vain lääkkeeksi ja runsaasti hiilihydraatteja sekä rasvaa sisältäviä ruokia. Lopeta liikunta ja vältä hampaiden pesua. Pelaa Amiga viissatasella joka yö klo neljään asti. Herätys puolen päivän aikaan ja aamupalaksi kokista. Älä pese hampaita. Runkkaa usein vaikka ei tekisi mieli. Ota pikavippejä. Näitä ohjeita kun noudatat niin olo normalisoituu yleensä kuuden kuukauden kuluessa.

Omg omg omg, muistin vasta nyt, että tänään saa kattoa GoT S5E1:n.

Mä en oo vielä päättäny, alotanko uuden kauden jo vai en, kun kertaus on menossa vasta S02E04 -vaiheessa. Kai mä alotan.

Mutta nyt yritän lannistaa otsaerektiota pyllymarketin salaattialtaasta kootulla kana-raejuusto-kanammuna-salaatilla.

Back
Ylös Bottom