Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuntit, törmäsin eilen naisihmiseen! En siis sillai kuitenkaan törmännyt, mutta hän istui takapenkilleni muiden tuttujen seurassa. Heitin porukkaa siis ravinteliin ja mukana oli yksi tuntematon naisihminen, tai näin oletin. Kysy hetken autossa oltuaan suoraan multa että mitä "lattiajätkä". En ihan tajunnut, kunnes kertoi että nukuin heidän hytin lattialla vuonna 2010 risteilyllä. Olenpa ollut sööri, en edes kenenkään sänkyyn tuppautunut vaan mennyt massun viereen maaten.

Silti, maailma tuntuu pieneltä. Joskus jopa liiankin.

Kuntit, törmäsin eilen naisihmiseen! En siis sillai kuitenkaan törmännyt, mutta hän istui takapenkilleni muiden tuttujen seurassa. Heitin porukkaa siis ravinteliin ja mukana oli yksi tuntematon naisihminen, tai näin oletin. Kysy hetken autossa oltuaan suoraan multa että mitä "lattiajätkä". En ihan tajunnut, kunnes kertoi että nukuin heidän hytin lattialla vuonna 2010 risteilyllä. Olenpa ollut sööri, en edes kenenkään sänkyyn tuppautunut vaan mennyt massun viereen maaten.

Silti, maailma tuntuu pieneltä. Joskus jopa liiankin.

Jätä se!

Sit kun mä oon rikas ja ihailtava voimamies ja jään eläkkeelle niin alotan tollasen Jutta-tyyppisen ohjelman mutta teemalla: Pulsusta Bodyksi - Jutke ja puolenvuoden kylmä kalkkuna.
Kaavitaan tampereen ojanpohjista 10 räkäsintä pulsua ja pakotetaan ne reenaamaan. Joku lisäravinnefirma tarttis saada varmaan sponssiks. Mielellään ei Berner..
Puoletha siinä kuolee matkalla pelkkään aineenvaihduntashokkiin mutta tuohon aikaan mennessä itsemurhatkin varmaan jo tosi-tv matskua ni eiköhän se läpi mene.
Jos tuksu on elossa vielä sillon ni sen vois ottaa kans remmiin. Tämmönen ajatus sunnutaihin.

Vokotin olotilaan voisi sopia tämä: Telkku.com - Suomen suosituin TV-ohjelmaopas

"Elokuva kertoo Palsasta kahdella tasolla. Toisaalta kohteensa unien ja fantasioiden kautta, toisaalta taiteilijan Kittilän asunnon ja ateljeen ihmispakastimeksi huurruttaneen talvirealismin välityksellä. Valmis teos on Lehdon tajunnanvirtaa alistettuna Palsan synkälle estetiikalle ja ruokittuna tämän angstisella ihmiskuvalla. Samalla se sivuaa lappilaista juoppohulluutta ja pohjoista yksinäisyyttä, osin mustalla huumorilla, osin kliinisen toteavasti"

Yölinjalla Pekka Sauri.
Pitääkin googlettaa ja kattoo tubesta jos löytyisi puheluita, ai hitto niitä sai repäillä kun se tuli:lol2:

No oliskin. Saurilla ei kai enää pää kestänyt, no se loppui/lopettiin jokatapauksessa.
Sen faija asuu täällä hämeenlinnassa, oli mutsin puolue-ystäviä silloin kun mutsi oli vielä valtuustossa.

Huomenta.

Söin eilen sulkkiksen jälkeisen päivällisen jälkiruoaksi 2 pullaa ja 3 muffinssia.
Tällä kombolla aamupaino tippui 0,5 kg. Tässä siis futerille ja muille diettaajille vinkkinä. Pulla tai muffinssi = -0,1kg.

- - - Updated - - -

Oliskohan musta poliitikoksi, kun omaan tuollaisen hienon tarkoituksenhakuisen päättelyn taidon.

Ai helvetti, itse söin eilen n. 5 siivua täytekakkua, kaksi siipaletta mokkapaloja, pari karamellia, Aino Mangon Lumoa (parasta jätskiä muuten ikinä, vähänku Solero Exotic) ja aamupaino perjantaihin verrattuna +0,5 kg. Eli toi täytekakku on se ~+0,1. Noi muut oli varmaan semmosta nollaa vaan.

Mä olin eilen puupinolla. Herkut -negative.
Mutta jos tää remontti ei kohta lopu niin mulle iskee kirroosi kaikkiin sisäelimiin. Aika runsaasti keskiolutta sitä voikin nauttia lainkaan humaltumatta. Se remontti tekee sen että siinä samalla voi juoda vaikka sata pulloa keskiolutta ja pysyy silti ajokunnossa. Ainoastaan maha turpoaa kuin kiljupönttö, ja yöuni ei ole välttämättä maailman virkistävintä.

- - - Updated - - -

t raikas setä työmaalla

- - - Updated - - -

Vittusaatana yritin lykätä huomista palaveria kiireisiin vedoten, mutta se onkin jo tänään. Helsinkin mies on jo tulossa perkele.

Ai helvetti, itse söin eilen n. 5 siivua täytekakkua, kaksi siipaletta mokkapaloja, pari karamellia, Aino Mangon Lumoa (parasta jätskiä muuten ikinä, vähänku Solero Exotic) ja aamupaino perjantaihin verrattuna +0,5 kg. Eli toi täytekakku on se ~+0,1. Noi muut oli varmaan semmosta nollaa vaan.

Joo, en tiedä. Tarttee varmaan testata tuo täytekakku joku kerta. Karkkia olen testannut ja itselläni tuntuisi 10g karkkia = +0,1 kg painoa.

Back
Ylös Bottom