Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En ostanu ben et jerkkaa. Vaikka se ois kyl ollu tarjouksessa. Mutta oon niin monesti pettyny sen takia, on usein liian jytäkkää kamaa meikäläiselle. Ostin testaukseen Ainon jugurttikermajäätelöä. Mangon lumo. Kuulostaa härkulliselta.
Onhan nuokin hyviä juu. Menee ne isompaan nälkään, mutta mitä makeampi sen parempi. Ainoa pettymys on ollut benkkijerkussa yksi tötsä. Oli sulanut joskus aika huolella ja jäde aivan kiteistä.

Alkoipa tekeen mieli jäädelöä. Ei nyt vaan sekään sovi kuvioihin vielä :(

1038701600.jpg

Hola, como estas ja homo veskas kuntit. Sorge kun men vittuilun sävytteiset tilannepäivitykset näin myöhälle. Hommahan lähti niin hyvin, että ne futerin mainitsemat hotun vimot löyty ranskan lennonvalvojista jotka paino lakkoon syystä että eivät halunneet nostaa eläkeikää johki 57:aan. Tämä joht siihen ettei voitu kurvaa ranskan yli ja lähtö viivästy 2h. En sit ehtiny käydä ostaas nettiä eilen.

Ja itseasias raikulta loppus safka ennenku tytöt ehtis mun kohal. Meinas iskee perus pakkiksen painajainen: katatoninen tila.

Selvittis. Vähän kylmä tuuli. Melkein tarvis pitkähiasta kun maastofillaroi vuorilla. Kattoterassilla paljaskikkelinä toki.
enkä saanut tilaamaanni miniä vaan auditfsi. Kelpas.

Kuitti.

Toivottavasti siellä sataa huomenna. Lunta. Ettei se koti-ikävä yllättäisi.

Toivottavasti siellä sataa huomenna. Lunta. Ettei se koti-ikävä yllättäisi.

Mistä sitä ikinä tietää. Pelikaani turbiiniin ja sitärataa. Perse on kipee. Tältä varmaan homoista tuntuu. Mulla on alla Orbea Almacarbon missä on hiton kova satula. Aamusella tuli 1,5h sotkittua ja nyt ehtosella toiset 1,5h.

unohtu,kuntit,käytä kylillä luuhatessani tarkistamassa se SuusannaKoski

myös lotto:unohtui

- - - Updated - - -

pahus

Netissä onnistuu myös: keno. Joka tuotti minulle tänän päiväll 4e. Tosin summaa jonka lappu maksoi en kehtaa ees miettiä.

- - - Updated - - -

Voitto on aina voitto.

Anopinrengas tais olla joku viherkasvi.

Mikalla hommat vielä hieman: vaiheessa. Mut hyvä siitä tulee ja niitä ylimääräisiä osia kuuluukin vähän jäädä.

Mistä sitä ikinä tietää. Pelikaani turbiiniin ja sitärataa. Perse on kipee. Tältä varmaan homoista tuntuu. Mulla on alla Orbea Almacarbon missä on hiton kova satula. Aamusella tuli 1,5h sotkittua ja nyt ehtosella toiset 1,5h.

Toivottavasti on vynssit ja levityspaperit hollilla.

Suora lainaus nettiautosta: "Tämän auton kans on ollu niin uskomattomia reissuja että kannattaa soitella niin kerron lisää"

:D

Pampapampampam, hemmetin pitkä yö. Enää 5 tuntia ja pääsee kotia sänkyyn... Ja miksi yöaikaan kaikki sekopäisimmät ihmistyypit on liikenteessä. En tiedä. Puuh.

eiku horioppia vaan

[video=youtube_share;fYRuuTecJxA]http://youtu.be/fYRuuTecJxA[/video]

Back
Ylös Bottom