Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Galluppi:

Mikä on viikonlopun suunnitelma?

Lauantai

Aamusta iltapäivään sählyturnausta maamme pääkaupunkis. Ingen buuhelmor.
Illansuussa kivespyykkiä ja ribsiä yhdyntöjen välissä.

Sunnuntai

Mahtollisesti auton pesu aamusta.
Tuttavaperheen pikkutytön synttärikakkukahvit
Sukulaisperheen pikkupojan synttärikakkukahvit
Illansuussa naaman kampaus ja banaani.
Nielun sormetusta, johtuen ylenpalttisesta hiilarin nauttimisesta. Ehkä tämän jätän väliin, jos lauantain juoksuaktiviteetin perusteella hiilaripommi on sallittua.
Valmistautumista maanantaihin ja työviikkoon. Itkeskelyä.

Onneksi olenkin tottunut. Ja kun käyttää aitosulkapalloja, on tuntumakin parempi.

Se on muuten aikuistenoikeesti (hyi vittu mikä sanonta!!!) todella kova laji. Ei uskois. Sykkeet punarajalla koko ajan ja naama luumunvärisenä. Ainakin jos pelaa itseään parempaa vastustajaa vastaan.

Lauantai

Aamusta iltapäivään sählyturnausta maamme pääkaupunkis. Ingen buuhelmor.
Illansuussa kivespyykkiä ja ribsiä yhdyntöjen välissä.

Sunnuntai

Mahtollisesti auton pesu aamusta.
Tuttavaperheen pikkutytön synttärikakkukahvit
Sukulaisperheen pikkupojan synttärikakkukahvit
Illansuussa naaman kampaus ja banaani.
Nielun sormetusta, johtuen ylenpalttisesta hiilarin nauttimisesta. Ehkä tämän jätän väliin, jos lauantain juoksuaktiviteetin perusteella hiilaripommi on sallittua.
Valmistautumista maanantaihin ja työviikkoon. Itkeskelyä.

Ei missään nimessä huono, ei huono. Ei kovin hyväkään, etenkään sunnuntai. Sukulaiset ja tuttavat ärsyttää.
Meinaatko muuten mennä Hondan kyydissä säbäturnaukseen? Shogunilla?

- - - Updated - - -

Nyt jännittää, näenköhän Helsinkis sen kuuluisan vitun homon?

Tai edes valmistamansa graffitin.

Ne on kyllä hienoja.. jos vaihtais sen piccolohomman ja alkais opiskella sitä graffitin tekoa...

- - - Updated - - -

Pitäsköhän lähtee oikeen seisovaan pöytään syömään?

- - - Updated - - -

7105324733_5dd219b535.webp

Se on muuten aikuistenoikeesti (hyi vittu mikä sanonta!!!) todella kova laji. Ei uskois. Sykkeet punarajalla koko ajan ja naama luumunvärisenä. Ainakin jos pelaa itseään parempaa vastustajaa vastaan.

On se. Jokunen vuosi on pelailtu ja en oikein rankempaa lajia samassa mielessä keksi.

Valitettavasti tällä aikataululla en pysty VAGineesta luopumaan, ja sinne on muutenkin järjestetty kimppakuljetus linjuriautolla.

Toivottavasti se linjuriauto on Shogun-henkisesti koristeltu. Ja sit sielä linjuriauton rikkinäisessä vessassa olis puuhelmiautomaatti.

Hitto se olis kyllä veikeetä, kun olis niin reteepetteri että pystyis pitämään ihan pokerina puuhelmiä ja esittäytymään ilman paitaa niissä helmissä. Mutta kun ei onnistu niin ei onnistu. Mieluummin puupinolle, onhan siellä sentään ontto halko.

- - - Updated - - -

Mites muuten junan vessa toimii niinkin hyvin ja toisen julkisen liikennevälineen, linjurin, pönttö on aina rikki tai paskottu umpeen? Luulis että aika samoilla spekseillä saatais tehtyä huussit molempiin.

- - - Updated - - -

Minä olen muuten sen verran pyyteetön ja jalomielinen henkilö, että pidättäydyn melko tarkasti matkustamasta julkisilla kulkuneuvoilla. Haluan antaa paikkani jollekin työttömälle henkilölle joka sitä enemmän tarvitsee. Onhan minulla sentään käytettävissä oma katsastettu henkilöauto.

- - - Updated - - -

Kukahan on muuten palstan mulkuin henkilö? Ehdotuksia?

Tai sitten siellä vessassa on vaan fat pipe.

Itseni tapauksessa siellä on vain fat guy.

- - - Updated - - -

Voihan paskaripulivittu kun ei nyt enää jaksaisi työtä.

- - - Updated - - -

Tämän viikon työmotivaatiot tuli käytettyä jo kätevästi maanantaina, ennekuin työviikko oli kerennyt etes alkaa.

Minulla ei ole etukäteisaikataulua viikonloppulle, elän hetkessä

- - - Updated - - -

jossain välissä suoritan mm.seuraavat:toimet

-suvikumit:alle
-siirtymätaival keskustaan ennen huomis-illan:keikkaa

Pistin muuten äsken KAIKKI hommat kuntoon. Tai siis ne kaikki, jotka piti tehdä jo viime viikolla.

- - - Updated - - -

Kukahan on muuten palstan mulkuin henkilö? Ehdotuksia?

Itse ainakaan tuskin olen, koska ajattelen muita, kuten sinäkin. Esim. tankkaan aina massiiviseen V6-moottoriini 98:a, jotta sitä halvempaa paskaa jäisi köyhemmille.

- - - Updated - - -

jossain välissä suoritan mm.seuraavat:toimet

-suvikumit:alle
-siirtymätaival keskustaan ennen huomis-illan:keikkaa

Kesäkumi kannattaa laittaa paikoilleen vasta siinä vähän ennen varsinaista aktia.

Minäkään en ole milloinkaan tankannut henkilöautooni e10 moottoribensiiniä

- - - Updated - - -

enkä mopoon

Minä tankkaan katsastettuun ajoneuvooni aina halvinta mahdollista paskaa, enhän pidä sitä niin kauaa että joutuisin ainakaan yhtä kertaa enempää katsastamaan.

- - - Updated - - -

e5 onely

- - - Updated - - -

korjasin

huh! hyvä!

- - - Updated - - -

Sellainen olo, että joku kaipaa kuritusta ja koulutusta tänään.

MINÄ MINÄ MiNÄ!!!!

- - - Updated - - -

Mä en saa millään enää kaikkea kuntoon tällä viikolla..

- - - Updated - - -

Nypyti nyp.

- - - Updated - - -

apua

- - - Updated - - -

ressaa niin että pierukin haisee rikille

Back
Ylös Bottom