Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mullakin meni Perkiömäet ihan vittakselleen, kun lähteminen venähti parilla tunnilla, kun mopetin ostaja kävi noutamassa Japaniattaren, joten pitihän sille viimeinen voitelu suorittaa.

Täytyykin laittaa vynssiasiat kuntoon kotiutumista ajatellen..

- - - Updated - - -

AC3 Comfort -CHECK-
Trosyd -CHECK-
Scheriproct Neo -NEGATIVE-

Perjantai.

tn_hardbodies_22.jpg

Minä ostaisin edelleenkin syksy-kevät-asunnon Barcelonasta, ja aitiopaikan Camp Noulle. Pari kuukautta vuodesta (ne kylmimmät) vois asua Californiassa, ja kesät vois olla Suomessa.

Ihan tässä paikat kostuu kun tuota skenaariota ajattelee.

Itse en tiedä mitä tekisin, paitsi että se on varma, että työt lopettaisin siltä istumalta.
Riippuu voiton suuruudesta, mutta ainakin 1-2 miljoonaa olisi jäätävä sijoitettavaksi vakaata osinkoa maksaviin yrityksiin, jotta voisi periaatteessa elää pelkillä osingoilla normaalia elämää. Yli jäävillä voisi sitten ostella jotain kiinteetä.

- - - Updated - - -

Perjantai.

Kiristäis nyt noita housuja, kun ne on jo melkeen tippunut ja niissä on narutkin.

Byysat on jo vaarallisen alhaalla.

Niitä se varmaan kattookin. Tai sitten tulvahti nokkaan sellainen hapanimelletyn silakan tuoksahdus.

- - - Updated - - -

Hästäkki on varmaan siistittynä, niin ei haittaa.

Mun mielestä olisi komia kontrasti nykymenoon, kun tuollaiselta timmiltä ja ulkonäöstään huolehtivalta nuorelta naaraalta löytyisi pöksyistä sellainen helvetillinene rämemajava, joka pullottaa joogapöksyjenkin läpi. Siinä olisi tyyliä.

No ei muuten olis.

Me täällä Oraaliseksin Ystävät Ry:ssä kannustamme kaikkia siistimään hästäkkinsä.

Asioita joita ilman maailma olisi parempi paikka:

-Selffiekeppi
-Hästäk-merkki
-Naurujooga
-Lippahatun säilytyslaatikko
-Yö-yhtyeen koko tuotanto

Jos siis puhutaan kokonaan kaljusta majavasta.

- - - Updated - - -

Asioita joita ilman maailma olisi parempi paikka:

-Selffiekeppi
-Hästäk-merkki
-Naurujooga
-Lippahatun säilytyslaatikko
-Yö-yhtyeen koko tuotanto

Viimeiseen en yhdy. Yön vanha tuotanto on hyvää. Etenkin nostalgiasyistä.

Yön vanha tuotanto on yhtä hyvää kuin minun kehoni uustuotanto.

- - - Updated - - -

Jos yön tuotanto olisi ruoka, se olisi kakasta tehty einespyörykkä.

En ole myöskään koskaan ymmärtänyt Von Hertzien hehkuttamista. Äärettömän rasittava laulaja se hippi. Ja muutenkin aivan liian tuotettua progea, selkeästi vain radiosoittoon tehtyä. Hyi yök.

Hienosti kiteytetty.

epäilen että,kuntit,eivät ole käyneet tarkistamassa omilla korvilla miten pojat soittaa livenä?

en minäkään sitä kotona kuuntele, livenä sensijaan aina kun ovat paikkakunnalla

pelkkä rumpali on niin suuri livesoittajasuosikkini että jo sen tähären kannattaa mennä paikanpäälle

- - - Updated - - -

sama Mies on hyvä syy käydä Putron Samulin keikoilla

- - - Updated - - -

t.Sika

epäilen että,kuntit,eivät ole käyneet tarkistamassa omilla korvilla miten pojat soittaa livenä?

en minäkään sitä kotona kuuntele, livenä sensijaan aina kun ovat paikkakunnalla

pelkkä rumpali on niin suuri livesoittajasuosikkini että jo sen tähären kannattaa mennä paikanpäälle

- - - Updated - - -

sama Mies on hyvä syy käydä Putron Samulin keikoilla

Kertaalleen nähnyt livenä. Tosin aikoja sitten joskus Porissa. Livenä saattoi olla ihan ok, mutta musiikista en oikein välitä.

- - - Updated - - -

Yön vanha tuotanto on yhtä hyvää kuin minun kehoni uustuotanto.

- - - Updated - - -

Jos yön tuotanto olisi ruoka, se olisi kakasta tehty einespyörykkä.

Tää on gauheeta tä Yön dissaaminen. Ymmärrän sen silti, kun katsoo millaista paskaa on tehty viimeiset vuodet.

Back
Ylös Bottom