Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi vitun vitun vittu se oli joskus loppuvuodesta ja mä oon vieläkin ihan paskana siitä hommasta.. se vaikuttaa ihmisen psyykeeseen.

- - - Updated - - -

Jos naurujoogassa näkis söpön koiranpennun niin sekin olis pakko vaan kylmästi kuristaa hengiltä.

Mutta ihan totta puhuen kuntit, pahin tilanne mun elämässä on yllätyksenä järjestetty naurujooga maanantaiaamuna. Mistä lie tulikin mieleen. Aissaatana että teki pahaa.. Ei jumalauta vieläki menee oikein kylmät väreet..
Miten semmosta voi etes olla olemassa? Ja ei jumalauta sentään, onko nyt näin että semmonen voi jollakulla perustua vapaaehtoisuuteen? Että siitä voi nauttia? Minä en ymmärrä, en vaan kertakaikkiaan ymmärrä. Mulla on nykyään semmonen kapseli kengässä, nielasen sen jos naurujoogaaja vielä yllättää.

Onkohan näitä joogia yhdistetty, että voisi olla naurujoogaa saunassa tai saunajoogaa Naurussa. Jälkimmäiseen voisin osallistua. Työajalla+päivärahat.

Voi vitun vitun vittu se oli joskus loppuvuodesta ja mä oon vieläkin ihan paskana siitä hommasta.. se vaikuttaa ihmisen psyykeeseen.

- - - Updated - - -

Jos naurujoogassa näkis söpön koiranpennun niin sekin olis pakko vaan kylmästi kuristaa hengiltä.

Ilmankos sulla oli taas muutaman kuukauden kirjoittelutauko! Ymmärtäähän sen.

United Sovinistit of Siberia on kappata tama konelaite.

Vaatia one million dollars jotta tämä kone vapaus takaisin Suomi.

- - - Updated - - -

No antako 3 euro. Saa puteli votkimus.

- - - Updated - - -

Huh jätkät. Ei kannata avata sähköpostia, jossa Putinin tytär tarjoaa sinulle 8 miljardia, jos vaan avaat liitteenä olevan virus_file.exe-tiedoston. Minä avasin, kun olisin kätevästi rikastunut, mutta sitten kone kaapattiin ja jouduin maksamaan tinkimisen jälkeen yhden kuulakärkikynän ja puoliksi syödyn purkan saadakseni koneeni takaisin. Ottakaa tästä opiksi. Noita ei ole helppo huomata, kun ovat ihan kuin normaaleja tiedostoja.

- - - Updated - - -

Ja jos joku ihmettelee, en saanut 8 miljardia.

Kompromissi kehityskeskustelussa:

-Otan lopputilin jos en saa palkankorotusta
-Et saa
Lopputulos: Pomo ei antanut palkankorotusta ja minä en ottanut lopputiliä.

- - - Updated - - -

United Sovinistit of Siberia on kappata tama konelaite.

Vaatia one million dollars jotta tämä kone vapaus takaisin Suomi.

- - - Updated - - -

No antako 3 euro. Saa puteli votkimus.

- - - Updated - - -

Huh jätkät. Ei kannata avata sähköpostia, jossa Putinin tytär tarjoaa sinulle 8 miljardia, jos vaan avaat liitteenä olevan virus_file.exe-tiedoston. Minä avasin, kun olisin kätevästi rikastunut, mutta sitten kone kaapattiin ja jouduin maksamaan tinkimisen jälkeen yhden kuulakärkikynän ja puoliksi syödyn purkan saadakseni koneeni takaisin. Ottakaa tästä opiksi. Noita ei ole helppo huomata, kun ovat ihan kuin normaaleja tiedostoja.

- - - Updated - - -

Ja jos joku ihmettelee, en saanut 8 miljardia.

tsaijai vitsi minäkään en ole vielä lakannut haaveilemasta kätevästä rikastumisesta. Mä oon kyllä sitä mieltä, että jos viitsis oikein ajatuksella järkeillä ja päätellä niin ensi viikon oikeat lottonumerot kyllä löytyis..

- - - Updated - - -

Viimevuotisia, kertaalleen käytettyjä.

Mitä niillä semmosilla kesäkumeilla muuten tehdään?

- - - Updated - - -

tavataan yhdessä

koo - ee - äs - koo - ee - yy - tee - ee - tee - tee - yy yy - hoo - dee - yy - än - tee - ää

K-E-S-K-E-Y-T-E-T-T-Y Y-H-D-Y-N-T-Ä

Kirjoitin eroottisen novellin. Panen (ehhehe) sen nyt tähän kaikkien iloksi.

"Otettiin vaatteet pois ja nussittiin ja sitten pyyhin kullin verhoihin ja lähdin ryyppäämään. Loppu."

tavataan yhdessä

koo - ee - äs - koo - ee - yy - tee - ee - tee - tee - yy yy - hoo - dee - yy - än - tee - ää

K-E-S-K-E-Y-T-E-T-T-Y Y-H-D-Y-N-T-Ä

Voi herttinen sentään, ihan liian hurjaa touhua tuommoinen keskeytettyyhdyntä. Ei kai täällä vain ole sellaisia hurjapäitä liikkeellä? Minä en ainakaan moiseen suostuisi, enkä ainakaan yhdeksäätoista kertaa peräkkäin.

Voi herttinen sentään, ihan liian hurjaa touhua tuommoinen keskeytettyyhdyntä. Ei kai täällä vain ole sellaisia hurjapäitä liikkeellä? Minä en ainakaan moiseen suostuisi, enkä ainakaan yhdeksäätoista kertaa peräkkäin.

Jos yhdeksännellätoista kerralla putkeen antaisikin mahlatipan valua sisään, voisi lapsen ajatella olevan siitä heikommasta aineesta.

- - - Updated - - -

"Otettiin vaatteet pois ja nussittiin ja sitten pyyhin kullin verhoihin ja lähdin ryyppäämään. Loppu."

Hieno!

Mun kalsarit on vinossa.

- - - Updated - - -

Hyvä! Voittaa Kaari Utrion koko tuotannon!

- - - Updated - - -

huijui! kamalaa sukuopuolinussimista

- - - Updated - - -

Jos yhdeksännellätoista kerralla putkeen antaisikin mahlatipan valua sisään, voisi lapsen ajatella olevan siitä heikommasta aineesta.

Tulis varmaan aika hidas lapsi siitä. Jos sitä kuvais ja näyttäis videota hidastettuna niin se pysyis paikallaan.

- - - Updated - - -

Mutta nyt mä lähden raiskaamaan mun kehoa kuntosalille.
-Leuanvetoa
-Maastavetoa
-Vetovetoa

Back
Ylös Bottom