Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta ihan totta puhuen kuntit, pahin tilanne mun elämässä on yllätyksenä järjestetty naurujooga maanantaiaamuna. Mistä lie tulikin mieleen. Aissaatana että teki pahaa.. Ei jumalauta vieläki menee oikein kylmät väreet..
Miten semmosta voi etes olla olemassa? Ja ei jumalauta sentään, onko nyt näin että semmonen voi jollakulla perustua vapaaehtoisuuteen? Että siitä voi nauttia? Minä en ymmärrä, en vaan kertakaikkiaan ymmärrä. Mulla on nykyään semmonen kapseli kengässä, nielasen sen jos naurujoogaaja vielä yllättää.
Voi vitun vitun vittu se oli joskus loppuvuodesta ja mä oon vieläkin ihan paskana siitä hommasta.. se vaikuttaa ihmisen psyykeeseen.
- - - Updated - - -
Jos naurujoogassa näkis söpön koiranpennun niin sekin olis pakko vaan kylmästi kuristaa hengiltä.
Niinpä. Mutta päivä kerrallaan kuntit.
- - - Updated - - -
Se oli muuten nainen se naurujoogan pitäjä.
United Sovinistit of Siberia on kappata tama konelaite.
Vaatia one million dollars jotta tämä kone vapaus takaisin Suomi.
- - - Updated - - -
No antako 3 euro. Saa puteli votkimus.
- - - Updated - - -
Huh jätkät. Ei kannata avata sähköpostia, jossa Putinin tytär tarjoaa sinulle 8 miljardia, jos vaan avaat liitteenä olevan virus_file.exe-tiedoston. Minä avasin, kun olisin kätevästi rikastunut, mutta sitten kone kaapattiin ja jouduin maksamaan tinkimisen jälkeen yhden kuulakärkikynän ja puoliksi syödyn purkan saadakseni koneeni takaisin. Ottakaa tästä opiksi. Noita ei ole helppo huomata, kun ovat ihan kuin normaaleja tiedostoja.
- - - Updated - - -
Ja jos joku ihmettelee, en saanut 8 miljardia.
Viimevuotisia, kertaalleen käytettyjä.
tavataan yhdessä
koo - ee - äs - koo - ee - yy - tee - ee - tee - tee - yy yy - hoo - dee - yy - än - tee - ää
K-E-S-K-E-Y-T-E-T-T-Y Y-H-D-Y-N-T-Ä
Voi herttinen sentään, ihan liian hurjaa touhua tuommoinen keskeytettyyhdyntä. Ei kai täällä vain ole sellaisia hurjapäitä liikkeellä? Minä en ainakaan moiseen suostuisi, enkä ainakaan yhdeksäätoista kertaa peräkkäin.
Kirjoitin eroottisen novellin. Panen (ehhehe) sen nyt tähän kaikkien iloksi.
"Otettiin vaatteet pois ja nussittiin ja sitten pyyhin kullin verhoihin ja lähdin ryyppäämään. Loppu."
Kirjoitin eroottisen novellin. Panen (ehhehe) sen nyt tähän kaikkien iloksi.
"Otettiin vaatteet pois ja nussittiin ja sitten pyyhin kullin verhoihin ja lähdin ryyppäämään. Loppu."
Voi herttinen sentään, ihan liian hurjaa touhua tuommoinen keskeytettyyhdyntä. Ei kai täällä vain ole sellaisia hurjapäitä liikkeellä? Minä en ainakaan moiseen suostuisi, enkä ainakaan yhdeksäätoista kertaa peräkkäin.
Jos yhdeksännellätoista kerralla putkeen antaisikin mahlatipan valua sisään, voisi lapsen ajatella olevan siitä heikommasta aineesta.