Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on kuntit, varsinaista vehnästelyä tällä palstalla.

- - - Updated - - -

Laittaakohan ne ostamaansa torppaan yhdessä puolipaneelin?

Ei ei ei, kun onhan se selvä, että ei Sanze ehdi täällä käymään, kun Tappara pelaa vielä pläyohveissa. Hävisivät tosin eilen perkeleet jatkoerässä hienon nousun jälkeen.

Hetkinen hei, onhan vielä se vaihtoehto, että Sanzella ja Irmalla menee suurin osa ajasta siihen, että ne lähettelee toisilleen alastonkuvia ja kirjoittavat pannunnuolenta-orientoituneita seksinovelleja kuvien tueksi.

Tää on kyllä melkein uskottavampi vaihtoehto.

- - - Updated - - -

t nackersson från kööpenhamn.

- - - Updated - - -

Isot appelsiinit pesukomuutissa - kiihkeiden sämpylänvalmistajien iltapäivä, neliosaisen trilogian kuudes osa.

Joo joo joo! Niin se varmaan on ja niillä on molemmilla varmaan semmonen bi-seksualistinen ajatusmaailma siinä taustalla, että vaikka niitten on toisilleen niin helppo lähetellä niitä alastonkuvia ja rohkeita värssyjä, niin tosiasissa ne silti miettii siinä ylimmän kliimaksin hetkellä meitä kunteja! Täh, eikö vaan voi olla niinkin!?

- - - Updated - - -

Ja Ultimeetsia! Sattumaako? Tuskinpa....

Hetkinen hei, onhan vielä se vaihtoehto, että Sanzella ja Irmalla menee suurin osa ajasta siihen, että ne lähettelee toisilleen alastonkuvia ja kirjoittavat pannunnuolenta-orientoituneita seksinovelleja kuvien tueksi.

Tää on kyllä melkein uskottavampi vaihtoehto.

- - - Updated - - -

t nackersson från kööpenhamn.

- - - Updated - - -

Isot appelsiinit pesukomuutissa - kiihkeiden sämpylänvalmistajien iltapäivä, neliosaisen trilogian kuudes osa.

No joo, näitä ehtii kyllä yhdyn...pläyohvi-pelien välissä.

- - - Updated - - -

Kyllä olisi parempi jos ei paistaisi aurinko. Maistuisi enemmän työn teko. Ehkä.

Tuskin. Se on ihmisluonto vaan sellainen, että tarvitsee etsiä se vihreämpi ruoho vaikka sieltä ydinvoimalan vedenpuhdistusaltaan reunamilta.

- - - Updated - - -

Joo joo joo! Niin se varmaan on ja niillä on molemmilla varmaan semmonen bi-seksualistinen ajatusmaailma siinä taustalla, että vaikka niitten on toisilleen niin helppo lähetellä niitä alastonkuvia ja rohkeita värssyjä, niin tosiasissa ne silti miettii siinä ylimmän kliimaksin hetkellä meitä kunteja! Täh, eikö vaan voi olla niinkin!?

- - - Updated - - -

Ja Ultimeetsia! Sattumaako? Tuskinpa....

Tottahan toki voi olla ja varmasti onkin. Eihän tähän oikein muita loogisesti ja poliittissovinistisesti korrekteja yhdynn...yhtälön ratkaisuja ole.

- - - Updated - - -

Se on biologiikka katsokaas vittumaista, kun naisilla on sisällä sellainen kello, jota ei aina muisteta kääntää ja kääntäminen tapahtuu kikkelillä. Miehiä katsokaas tarvitaan tähän. Ei mitään karvakainalolepakkoja. Ei.

- - - Updated - - -

Snickers Nackers iski jälleen.

Kyllä, ja naisten ajatukset on muutenkin aika symppiksiä.

Joo. Kyllä itellä on aina hymy herkässä, kun naiset alkaa ääneen kertomaan omia ajatuksiaan. Jotenkin herää aina se huolehtimisvietti. Tekis mieli vaan ottaa likka kainaloon ja silittää päätä ja luvata, että kaikki järjestyy kyllä.

- - - Updated - - -

Puhumattakaan siitä, kun ne kertoo joidenkin muiden (yleensä MIESten) ajatuksia ominaan.

- - - Updated - - -

Vaaaaii niin...

NAISkieli on kyllä sitten taas oma lukunsa. Ajatusten lukukin on välillä helpompaa kuin tuon mystisen kielen tulkitseminen. Itse olen tosin oppinut tässä aika hyväksi. Kielenkäytössä siis.

- - - Updated - - -

Minulle kertoi tuossa viime kesänä rannalla eräs itseni ikäinen tai pari vuotta kulahtaneempi naishenkilö syyn ihosyövän yleistymiseen. Se on kuulemma aurinkorasvat. Salaliitto, jotta saadaa lisää myytyä. Mies varmaan kertonyt tälle tämän totuutena. Eihän nainen voi noin kompleksista päättelyketjua itse muodostaa.

- - - Updated - - -

Sovinistinakkerit on taas vallanneet mun koneen. PahoitteleEn.

Näin se menee, mulla on tapana laittaa äkkiä kaakaomaito lämpenemään kun nainen alkaa puhua. Jos toimii nopeasti niin kerkee just tehä kuuman kaakaon ja lämmittää croissantin ja antaa sen kastaa sitä sarvee sinne kaakaohon ja imeskellä niitä kaikessa rauhassa niin se tilanne tasottuu eikä kärjisty ollenkaan niin pahaksi. Siinä täytyy olla vaan pelisilmää ja lukutaitoo että oppii ennakoimaan.

- - - Updated - - -

Ei vaan saa kertoo NAISelle että se voisarvi [kwasaa] on lämmitetty mikrossa, ne höppänät luulee että se aiheuttaa syöpää.

Vaikka kaikkihan tietää, että ylivoimaisesti suurin syöpää aiheuttava tekijä maailmassa on vasemmistorotan höpötys. Ääneen lausuttu, tai kirjallinen esitys.

- - - Updated - - -

Vastalääkkeeksi mainitun rotan höpötykseen suosittelen erinäisiä vynssejä, ja nenän hautaamista hangattuun kamppeeseen kymmeneksi minuutiksi.

Vaikka kaikkihan tietää, että ylivoimaisesti suurin syöpää aiheuttava tekijä maailmassa on vasemmistorotan höpötys. Ääneen lausuttu, tai kirjallinen esitys.

- - - Updated - - -

Vastalääkkeeksi mainitun rotan höpötykseen suosittelen erinäisiä vynssejä, ja nenän hautaamista hangattuun kamppeeseen kymmeneksi minuutiksi.

Tässä yllämainittua syöpää aiheuttavaa materiaalia.

PB: Antti Rinne (sdp, ay) | Päivän Byrokraatti

- - - Updated - - -

Haluatteko te kaikki kipeästi turpaan vai mitä tämä pullikointi nyt taas on?

Kevät ja mieshormonit. Voi voi.Pelastautukoon ken voi.

Hihihih. :love:

Katsokaas pojat. Tällaisia tunteenpurkauksia varten on aina hyvä pitää joko ässä tai koiranpentu hihassa. Muuttuu ääni äkkiä kellossa. Katsos Ultimecia:

19sept02.webp

- - - Updated - - -

Haluatteko te kaikki kipeästi turpaan vai mitä tämä pullikointi nyt taas on?

Kevät ja mieshormonit. Voi voi.Pelastautukoon ken voi.

Vai tarkoittiko tämä tunteenpurkaus ja hormonista puhuminen, että olet mennyt piikittelemään ja nyt alkaa kassit kasvaa ?

Käykääpäs joku vähän kutittelemassa tuota Ultsista kun sillä on taas pipa kireellä. Tui tui.

Mutta ihan totta puhuen kuntit, pahin tilanne mun elämässä on yllätyksenä järjestetty naurujooga maanantaiaamuna. Mistä lie tulikin mieleen. Aissaatana että teki pahaa.. Ei jumalauta vieläki menee oikein kylmät väreet..
Miten semmosta voi etes olla olemassa? Ja ei jumalauta sentään, onko nyt näin että semmonen voi jollakulla perustua vapaaehtoisuuteen? Että siitä voi nauttia? Minä en ymmärrä, en vaan kertakaikkiaan ymmärrä. Mulla on nykyään semmonen kapseli kengässä, nielasen sen jos naurujoogaaja vielä yllättää.

Back
Ylös Bottom