Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minäpäs kaivelen tänään vinttikomerosta äänestysasuni ja -päähineen. Täytyy käyttää pesulassa ja pyytää että tärkkäävät sen kunnolla.

^Onko se kultainen puku, missä kultainen silinteri? Sellainen se vasta olisi hienoa..

Ilta-Sanomien vaalikone tiesi kertoa seuraavaa (eipä kauheeta hajontaa tunnu olevan, vrt. Xtremen sanat):

Sinulle sopivimmat puolueet

Kokoomus 73%

Piraattipuolue 72%

Perussuomalaiset 71%

Keskusta 71%

Itsenäisyyspuolue 69%

Kristillisdemokraatit 68%

Muutos 2011 68%

Vihreät 59%

SDP 57%

Vasemmistoliitto 56%

SKP 48%

Minäpäs voisin äänestää Päivi Räsästä!

MUAHAHAHAHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minäpäs voisinkin äänestää Mietaan Jussia!

- - - Updated - - -

Nyt on puhuttu niin paljon politiikkaa

olemmehan kunnon imisiä

- - - Updated - - -

ei mitää hampuuseja

Mä oon ajatellut opetella vastoin omaa tahtoani jonkun uuden taidon. Esim piccolonsoittotaidon. Ilmottaudun esim kansalaisopiston kurssille vastentahtoisesti. Kuljen siellä kurssilla sitten linja-autolla vaikka pihassa on jumalauta vasta katsastettu auto. Ja sitkeästi jatkan sitä kurssilla käymistä ilman minkäänlaista motivaatiota. Teen soittoläksyt tunnollisesti, itseni pakottamana. Sitten muutaman vuoden päästä osaan soittaa varsin kelvollisesti piccoloa.

- - - Updated - - -

Kukas sitä itsensä pakottaa jos ei itse?

Vähänä kaipailisi jotain vaihtelua itsekin. Jos en pääse opiskelemaan itselleni D:tä I:n eteen, tuo piccolo kuulostaa suunnitelmalta, jonka voisi ottaa asiakseen toteuttaa.

Palkka juoksee, minä en. Ei oo "asiakkaita". Tekis vaikka parit vaalikoneet tässä välissä.
Mutta asiakkaat kyllä juoksee!

Minä tein sen supervaalikoneen, muuhun en kyllä taivu. Hitleriä pitäis kuulemma minun äänestää. Ei oo vaan numeroo löytynyt.

Se on kyllä mukava näky ku asiakas hikoilee.

- - - Updated - - -

Hmm onkohan missään verkkokaupassa semmosta kylttiä myynnissä missä lukisi että

"Asiakas, suksisitko siitä ystävällisesti vittuun nenääs kaivamasta, kiitos"

Vapaa-/lepopäivä.. Pitäs tiskata. Ei jaksa. On myös tilipäivä. Laskuja pitäs maksaa. Depression oireita kun ei uskalla avata verkkopankkia, ja kaikki laskut ja sähköpostit on myös avaamatta. Ahdistaa. Tekis mieli juoda viunaa, mutta illalla ovelle töihin. Tai harrastus se on.

Hesarin vaalikone oli ainakin aivan paska. Herranen aika, miten paska ja miten asenteellisia kysymyksiä. Ylellä taas paras. Ei yllätä. Ehdokas ehkä löytyi, tutkimme asiaa vielä lisää.

Aina kun penätään poliitikkojen vastuuta, niin miten olisi sellainen äänestäjien vastuu. Tietokantaan tallennettaisiin puolue, jota äänestit ja KUN tuo puolue hoitaa asiat päin helvettiä, sitä äänestäneet saavat rötöksen/maanpetturuuden suuruuteen suhteutetun rangaistuksen, verkonkorotuksen tms.

puoltapäivää

FullSizeRender.webp

Back
Ylös Bottom