Heeseeke kun on näitä teknomiehiä niin mikä on se biisi joka menee näin
tittititititiiti tittititititiiti
kuulin raariosta ohikävelymatkalla:eilen
En ole herr Seeker, mutta veikkaan Daruden Sändströmiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heeseeke kun on näitä teknomiehiä niin mikä on se biisi joka menee näin
En ole herr Seeker, mutta veikkaan Daruden Sändströmiä.
Minä annan ääneni vasta virallisena äänestyspäivänä, kuten kunnon imiset tekevät
Olis kyllä lottovoitto, jos olis ehdokkaana ja sais numerokseen 313.
- - - Updated - - -
Tai 69.
- - - Updated - - -
Tai 13.
- - - Updated - - -
Tai ykskytyks.
Tänään voisi käydä äänestämässä!![]()
Minä jätän ääneni antamatta, kuten jokaisen tämän maan parasta ajattelevan tulisi tehdä.
Aika paha, en: pysty. Tuskin on ainakaan Mmmbob Malmström.Heeseeke kun on näitä teknomiehiä niin mikä on se biisi joka menee näin
Hyvä.Tänään voisi käydä äänestämässä!![]()
Ei hyvä.Minä jätän ääneni antamatta, kuten jokaisen tämän maan parasta ajattelevan tulisi tehdä.
Minä annan ääneni vasta virallisena äänestyspäivänä, kuten kunnon imiset tekevät
- - - Updated - - -
numero jonka piirustan on jo selvillä
- - - Updated - - -
se ei ole Suusanna Koski
perustele
- - - Updated - - -
kansanedustajiksi valittaisiin vain ne henkilöt jotka tulevat valituiksi heidän toimesta jotka eivät ajattele Isänmaamme parasta
Minun mielestäni äänestämisen tulisi olla pakko
siitä, kun jokainen antaisi äänensä tai protestiäänensä, syntyisi mielenkiintoinen kansanedustajisto
Kansanedustajiksi ei nytkään pääse saatujen äänien perusteella, vaan puolueen äänestäminen on se ratkaiseva klikki. Puolueiden joukosta en taas löydä itselleni ainuttakaan todellista vaihtoehtoa.
Kun äänestysprosentti painuu riittävän alhaiseksi aletaan suunnittelemaan uudistuksia nykyisiin vaalikäytäntöihin. Tällöin voitaisiin päästä siirtymään suoraan demokratiaan tai edes suljettuun listavaaliin, jolloin äänestäjä tietäisi mitä tai ketä hän on eduskuntaan äänestämssä.
Kansanedustajiksi ei nytkään pääse saatujen äänien perusteella, vaan puolueen äänestäminen on se ratkaiseva klikki. Puolueiden joukosta en taas löydä itselleni ainuttakaan todellista vaihtoehtoa.
Minun anaalyysin mukaan tämän viestin pohjalta:protestipuolue olisi sinun valintasi
Niin no, sehän siinä on kun yksikään ei ole oikealla.
Minä en tiedä ketä äänestän. Liikaa ehdokkaita ja kaikki valehtelee yhtä paljon.