Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun takareisien karvat raapii maalipintaan naarmuja, ei mielestäni ole soveliasta esittää moisia kysymyksiä.

Höpsis hassuli, tulee vaan puhdasta jälkeä kun saippuoi karvaisilla määnbuubseilla peltiä.

Hyi!

Frekvenssin on oltava siis n. 7 kertaa vuorokaudessa. En pidä parmesaanista, saati sen hajusta. Yhdyntöjen välissä voi harrastaa penistä likaavia harrasteita, kuten bodausta käsipainoilla, taidemaalausta ja elämistä wapaamuurariaatteen mukaisesti.

Tää on kyllä mulle vähän liian kova, joten parempi on vaan vähän pestäkin puhdistusten välissä.

Ai kato juu, mullahan meni ihan sanat sekasin, piti olla siis kerta seittemässä vuorokaudessa, sillon ei tartte varmaan mitään pesuhommia, vai...

- - - Updated - - -

Pappia hekotuttaa.

- - - Updated - - -

Kippeli pimpissä.

Mä taidan reenata tänään ihmiskehon jalointa lihasta, eli hauista. Ja sitten jotain apulihaksia kuten jalkoja, ja keskivartaloa.

- - - Updated - - -

jalka = apulihas

- - - Updated - - -

Kulli = päälihas

- - - Updated - - -

mies ajattelee kullillaan = päällään

Nonni...tämän hienon päätelmäketjun vilautan sille, joka tulee mussuttamaan, kun teen salilla aivojumppaa

Keksin ajatelman / kautta vitsin:

Miksi linnut laulaa?
-Koska niillä ei ole velkaa.

- - - Updated - - -

heh hehe hhee

- - - Updated - - -

vittu

Futeri VAGineeraa, minullepa tuli juuri varaosalähetys UPSilla. Kirosanoja + epäonnistumisia luvassa.

- - - Updated - - -

Auton remontointi on kyllä aivan perseestä. Etenkin alustan osien vaihto puutteellisilla työkaluilla, minun ainut tallessa oleva instrumentti on tylsät sokerisakset. Kaikki muut on jääny lumen alle.

- - - Updated - - -

Saattaa olla väljät papukaijapihdit varaston hyllyssä..

Back
Ylös Bottom