Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei saatana, huomenna mä laitan kaikki kuntoon.

- - - Updated - - -

Hollannikkaat olis kova.t.

- - - Updated - - -

Kätevät kaupassakäyntikenkät.

- - - Updated - - -

Klops klops klops.

hollannikkaat.webp

- - - Updated - - -

Ja vois kävellä vetessä.

Noihin kun laittas vielä tennissukat sisään niin olis ihan sama riisuuko kengät rakastellessa vai ei.

- - - Updated - - -

Mäkin laitan huomenna kaikki kuntoon saatana, nyt mua masentaa vähän liiaksi kun pyhät on lusittu, on alkoholin käyttöä, rahan vähyyttä... mutta huomenna jumalauta!

Miten ne on siellä Hollannissa päätyneet tuommosiin kenkiin.. ei jumalauta eihän nuo oikeesti voi olla hyvät kenenkään jalassa. Vai onko se tosiaan niin alavaa seutua että on varauduttu tulviin ja veten päällä kävelyyn... hmmm. Vai voiko se liittyä tulppaaneihin? Onko puukengissä hyvä esim omistaa tulppaanipelto?

- - - Updated - - -

En ymmärrä. Mitä vikaa?

hirveetä

- - - Updated - - -

Ja missä asusteessa on paras omistaa vaikka iso kasa rahaa?

- - - Updated - - -

Minun mielestä räätälin tekemässä kullanvärisessä puvussa ja silinterihatussa, julppi auki ja mela ulkona. Hollannikkaissa. Siten se tuntuu parhaalta.

Mäkin laitan huomenna kaikki kuntoon saatana, nyt mua masentaa vähän liiaksi kun pyhät on lusittu, on alkoholin käyttöä, rahan vähyyttä... mutta huomenna jumalauta!

Itse aion kyllä rankkojen pyhien jälkeen pyhittää tämän viikon palautumiselle. Katsotaan niitä hommia sitten ensi viikolla tai lähempänä kesää.

pikkusen juovuksissa

- - - Updated - - -

Ja se hetki, kun on juuri tumpannut vaniljanmakusen sikarin ilman sitä vaniljan makua ja muutenkin ihan tavallisen körssin puoliksi syötyyn Kobehärän pihviin.

Ja siinä räätälin valmistamassa puvussa pitäis olla helvetin huonosti suunnitellut taskut, että vaikka taksin takapenkkien välit olis jo täynnä rahaa, sinne valuis sitä silti.

Aivan, aivan kuomaseni. Ja kaikki kortit hukkuis joka reissulla niin että aina saa olla kuolettamassa. Mutta sittenkin siellä on semmonen povari mistä ne löytyy kuolettamisen jälkeen.

Itsehän aion rikastuttuani ottaa tavaksi huljutella munat puhtaaksi kansanedustajista tehdyn saippuan ja Dom Perignon 20-80 seoksella.

Kansanedustajista saa melko varmasti niiden omalla suostumuksella tehdä saippuaa, kunhan lupaa niille huippuviran Brysselistä.

Minähän en nähkääs, rikastuttuanikaan aio aloittaa munien pesemistä. MIEHen elin on katsos itsepuhdistuva.

- - - Updated - - -

kätevä

- - - Updated - - -

huoleton peli

- - - Updated - - -

Toista se on naisilla, kertakaikkiaan.

Kai hommaat sit samalla isot rinnat ja saparot?

No sanotaan nyt vaikka niin, että jos mä vetäsisin noi kenkät jalkaan esim tänään kyykkyreeniin, niin sielä olis kuule vitnesminkkiä täysin märkänä. Että voin mää niille sanoa että pistäkääs likat tukka saparoille. Tissithän näyttäs olevan jo kunnossa.

- - - Updated - - -

Minähän en nähkääs, rikastuttuanikaan aio aloittaa munien pesemistä. MIEHen elin on katsos itsepuhdistuva.

- - - Updated - - -

kätevä

- - - Updated - - -

huoleton peli

- - - Updated - - -

Toista se on naisilla, kertakaikkiaan.

Totta, totta, se ei ole ollenkaan kätevää, että kun MIES puhdistaa peitsensä NAISen tuppeen, niin se lika jää sinne. Milläs se sieltä sitten rassataan? Peitsi kiiltää, mutta tupessa on savua. Vat.

Totta, totta, se ei ole ollenkaan kätevää, että kun MIES puhdistaa peitsensä NAISen tuppeen, niin se lika jää sinne. Milläs se sieltä sitten rassataan? Peitsi kiiltää, mutta tupessa on savua. Vat.

Olettaen tietty, että tätä tuppeenpuhdistusta toteutetaan riittävän usein. Mitä sitä nuoruusvuosilta Suomen valtion palveluksesta muistelee, niin muutaman päivän suihkuttomuudella metsäleireillä alko jo pientä parmesaania ilmenemään. Tuohon kun lyödään vaikka kuukausi ajaksi, niin parmesanin hajuista ja olttermannin kokoista juustokimpaletta on ikävämpi minnekään tökkiä.

Toisin sanoen, säännöllisyys kunniaan näissäkin hommissa.

Mä taidan reenata tänään ihmiskehon jalointa lihasta, eli hauista. Ja sitten jotain apulihaksia kuten jalkoja, ja keskivartaloa.

- - - Updated - - -

jalka = apulihas

- - - Updated - - -

Kulli = päälihas

- - - Updated - - -

mies ajattelee kullillaan = päällään

... niin parmesanin hajuista ja olttermannin kokoista juustokimpaletta on ikävämpi minnekään tökkiä.

Toisin sanoen, säännöllisyys kunniaan näissäkin hommissa.

Hyi!

Frekvenssin on oltava siis n. 7 kertaa vuorokaudessa. En pidä parmesaanista, saati sen hajusta. Yhdyntöjen välissä voi harrastaa penistä likaavia harrasteita, kuten bodausta käsipainoilla, taidemaalausta ja elämistä wapaamuurariaatteen mukaisesti.

Back
Ylös Bottom