Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehdokkaasi on Suuri Cthulhu.

Valituksi tullessaan hän on luvannut herätä unestaan R'lyehin kaupungista ja syödä kaikki jotka häntä äänestivät ensimmäisenä.

Ehdokkasi on:

Kekkonen
Ehdokkaasi on Urho Kaleva Kekkonen. Ennen vanhaan asiat oli vaan paremmin kun Urkki piti jöötä. Sillon oli oikeita rahoja ja kaikkea.

Kirkkovene
Ehdokkaasi on Kirkkovene. Se on perinteinen valinta. Siinä yhdistyvät protesti ja yhteisöllisyys. Kirkkovene ei petä, ei hötkyile eikä yllätä ketään vaan pitää linjansa ja siinä on voimaa ja virtaviivaisuutta.

Hitler

Ehdokkaasi on Hitler. Hitler on jämäkkä ja vihaa vähemmistöjä. Ei hempeile, eikä kuuntele lässytystä. Ehkä sinäkin pääset uuniin jos Hitler valitaan.

Olen selvästi aatteen mies! :D

- - - Updated - - -

Miksi foorumin kello on minulla väärässä?

- - - Updated - - -

Eipä ole enään. Osasin mennä asetuksiin ja laittaa itseni Kairoon.

Hola, kyllä se talviloma alkaa olla käsin kosketeltavissa. Hyvä merkki kun pitää mennä ajoissa töihin, notta saa parissa päivässä tehtyä vikon hommat.

- - - Updated - - -

Torstaina rantsulle.

- - - Updated - - -

large.webp

Minä itte.
"Ehdokkaasi olet sinä itse. Kyllä sinä nämä jutut tiedät paremmin kuin muut. Ei kannata äänestää jotain tyhmempää hoitamaan asioita sun puolestasi. Kun hoidat asiasi itse, niin tiedät mitä saat."

Tämä sieltä paukahti itsellenikin. Huomenta.

- - - Updated - - -

Väsyttää, ei huvita. Muuten vituttaiskin, mutta nythän ei ole maanantai.

Tänään jalat remonttiin. Bodausta käsipainoilla vasta torjantaina.

Mua kyllä vituttaa. Aika rankasti. Ja aika lailla läskityttää. Tänään onneksi käsipainoilla bodausta.

Kattelin eilen autonkiillotussession ja salin jälkeen 6 jaksoa Game Of Thronesia. Tulee vähän kiire. Enää 34 jaksoa katsomatta ennen vitoskauden alkua. Jos kattelis iharrauhassa ja sit vasta alottais viidennen. En tiä pystyykö. Mieli on niin heikko. Eilenkin söin korvapuustin pääsiäisen loppumisen kunniaks. Mut taas ruodussa. Viikonlopusta tuli muuten vettä roppaan semmonen 1,5 kg. Nyt on enää 0,4 kg kusematta, että ollaan samassa ku perjantaiaamuna.

Lauantaina tuli kyllä sen verran syötyä herkkuja, että nyt tuottaa vaikeuksia yrittää syödä siististi. Kyllä läskinä olis helppoa, Mentulakin sanoi, että läski on läski eikä välttämättä ruma. Höhöhöh. Mutta kyllä se usein on.

- - - Updated - - -

Fatty-bum-bum.

Kattelin eilen autonkiillotussession ja salin jälkeen 6 jaksoa Game Of Thronesia. Tulee vähän kiire. Enää 34 jaksoa katsomatta ennen vitoskauden alkua. Jos kattelis iharrauhassa ja sit vasta alottais viidennen. En tiä pystyykö. Mieli on niin heikko. Eilenkin söin korvapuustin pääsiäisen loppumisen kunniaks. Mut taas ruodussa. Viikonlopusta tuli muuten vettä roppaan semmonen 1,5 kg. Nyt on enää 0,4 kg kusematta, että ollaan samassa ku perjantaiaamuna.

Lauantaina tuli kyllä sen verran syötyä herkkuja, että nyt tuottaa vaikeuksia yrittää syödä siististi. Kyllä läskinä olis helppoa, Mentulakin sanoi, että läski on läski eikä välttämättä ruma. Höhöhöh. Mutta kyllä se usein on.

- - - Updated - - -

Fatty-bum-bum.

Minähän en autoa viitsinyt hinkata, kun tänään sataa. Sen sijaan vaihdoin kesänakit alle.
Minä söin ropposellisen mämmiä. Hyvää oli, mutta Mietaan määriin en kuitenkaan aivan lähtisi. Siinä voisi olla jo posliiniksi pukeutunt työtoverikin kovilla.

- - - Updated - - -

onko kukaan,kunti,kuullut NAISen suusta koskaan tommosta

kommenttia

Negative.

- - - Updated - - -

Kattoiko kukaan muuten Aatamia ja Eevaa eilen ?
Itsehän missasin tuon spektaakkelin.

katsoin

oli sitten melkolailla tylsä ohjelma

tunnin tapahtumat olis voinu hyvin tiivistää 10minuuttiin

- - - Updated - - -

siinä tehtiin pari kertaa ruokaa, nukuttiin kaksi yötä ja käytiin noin kolme kertaa uimassa

ja se oli siinä

katsoin

- - - Updated - - -

siinä tehtiin pari kertaa ruokaa, nukuttiin kaksi yötä ja käytiin noin kolme kertaa uimassa

ja se oli siinä

Näin vähän pelkäsinkin. Arvatenkaan edes poskia punastuttavia heijareita ei näkynyt ?

mites oliko erek...reaktio:pettymys, sitten kun se näkyi?

Lätkäliigassa on muuten aika jännä tilanne. Lugon perkele meni eilen sarjassa johtoon ja Kärppäset nöyryytti traktoreita. On tosin myönnettävä, että vaikka Tapparaa kovin toivoinkin, on kaksi viime kamppailua mennyt pelillisesti ja etenkin yksilötasolla selkeästi Lukolle.

Jätkä on niin innoissaan et kirjottanu tänne kiellettyyn aikaan. Tollanen peli ei kyllä vetele

content_640x364.webp

- - - Updated - - -

katsoin

- - - Updated - - -

ja se oli siinä

Joo, oli kyllä saatanan tylsä. Jäi nivea korkkaamati ja nessut käyttämäti.

Ei siinä Aatamissa ja Eevassa sitten käynyt naiset iholle. Vai oliko siinä kaksi miestä nyt? En katsonut, olisi vaan alkanut hävettämään niiden osallistujien puolesta.

Back
Ylös Bottom