Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

täytyy muistaa kiittää iltarukouksessa siitä, että asun suoralla sähköllä lämpiävässä huoneistossa

en pidä metsätöistä

Ei yhden talven takkapuissa kovin kova homma oo kun saa omaan tahtiin tehdä. Kyllä mun talo lämpiää myös sähköllä, että ei nyt ihan pakko olis mettään mennä.

Ei yhden talven takkapuissa kovin kova homma oo kun saa omaan tahtiin tehdä. Kyllä mun talo lämpiää myös sähköllä, että ei nyt ihan pakko olis mettään mennä.

Sama juttu sähköllä lämpiää, mut on se vaan niin kiva heittää pölliä takkaan ja kölliä boxereillaan karvapeiton päällä. Sähköllä niin lämpimäks mökkiä viiti lämmittää.

- - - Updated - - -

Ja mettähommat kivalla säällä on pelkkää terapiaa.

Ja mettähommat kivalla säällä on pelkkää terapiaa.

olen kyllä jo herännyt, mutta en vieläkään kasvanut noin vanhaksi

mettätyöt on ollu aina ja edelleen "joko pääsee pois" työtä

Vokotin pitäisi kokeilla halonhakkuuta. Tuoreita koivupölkkyjä. Kesäkuussa. Ilman lämpötila +20.

Terapeuttista kun saa lyödä kirveellä täysii.

Ihmiset ryyppää nykyään ihan liian vähän. Kaikki on vaan salilla heti aamusta vaikka pitäisi potea krapulaa!

Ite en pysty hutkimaan kirveellä, mutta kyllä se klapikoneen käyttäminenkin on ihan viihdytävää. Liikunnallinen arvo on siinä hommassa tietysti olematon, mutta henkinen orgasmi ei ole kaukana, kun poksauttelee jotain kivikovia omenapuunpätkiä kappaleiksi.

Aika ärtsyt lämmöt sillä saa, kun saunanpesässä on polteltu. Haisee palaessaan niin hirveälle, että säälittää tuulen alapuolella asuvien naapureiden puolesta.

Vokotin pitäisi kokeilla halonhakkuuta. Tuoreita koivupölkkyjä. Kesäkuussa. Ilman lämpötila +20.

en tykkää

on tullu kokeiltua

viimeksi muistaakseni kesällä -13

- - - Updated - - -

Ihmiset ryyppää nykyään ihan liian vähän. Kaikki on vaan salilla heti aamusta vaikka pitäisi potea krapulaa!

Minä en ollut eilen ryyppäämässä

#terveydeksi,onely

silti en ole tänään gymillä vaan ulosteellä

en tykkää

on tullu kokeiltua

viimeksi muistaakseni kesällä -13

Mitään järkeähän siinä ei ole kesähelteellä, mutta joskus on hyvä vähän koetella itseään.

Vai johtuiko tykkäämättömyys vain siitä että oluet puuttuivat...

Minä olen tänään aamusta harrastanut vaan hyötyliikuntaa, ei mihinkään salille ole jaksanut eksyä. Huomenna sitten uudella innolla.

Nyt olis muuten taas niitä töitä.

Auto pesty ja vahattu, nyt kiiltää kuin naitu mulkku. Vitsi oli omakeksimä.

Tissit ja hauikset pumpattu täyteen verta, ravittu korvapuustilla ja GoT alotettu alusta, kertauksen vuoksi. S01E03 käynnissä.

Kohta saunaan, kivaa. :)

Joko olette käyttäneet vaalikonetta?

Supervaalikone

""Ehdokkaasi on Hitler. Hitler on jämäkkä ja vihaa vähemmistöjä. Ei hempeile, eikä kuuntele lässytystä. Ehkä sinäkin pääset uuniin jos Hitler valitaan"

Ehdokkasi on:

Kekkonen
Ehdokkaasi on Urho Kaleva Kekkonen. Ennen vanhaan asiat oli vaan paremmin kun Urkki piti jöötä. Sillon oli oikeita rahoja ja kaikkea.

- - - Updated - - -

onkohan noille aatameille syötetty mm.jarrua

- - - Updated - - -

no nyt ainaki tulee jarruMies paikalle

Joko olette käyttäneet vaalikonetta?

Supervaalikone

Minä itte.
"Ehdokkaasi olet sinä itse. Kyllä sinä nämä jutut tiedät paremmin kuin muut. Ei kannata äänestää jotain tyhmempää hoitamaan asioita sun puolestasi. Kun hoidat asiasi itse, niin tiedät mitä saat."

Back
Ylös Bottom