Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai me puhutaan vieläkin suklaamunista ?

Mähän sanoin etten kerro yksityiskohtia. :D

- - - Updated - - -

Pitäis jaksaa kävellä Realiin ja takas. Paluumatkalla on sit myös lisäpainoja mukana.

- - - Updated - - -

Väsyttää vaan.

Vetäsisikkö?
Noh, niin, öö, kai, juuen.

Intissä oli kyllä haisevia ihmisiä. Se jäi mieleeni. Leirin jälkeen itsellä ekana vessan kautta suihkuun. Niin moni tykkäs rassata sitä rööriään kiiltäväks ensin. Hyvinhän se niin toki meni, ei sitä montaa velikultaa suihkuun kerralla ois mahtunut sekä kun lähes kaikki putsas torrakkoaan, kukaan ei huomannut kun itse huljuttelin muniani, luvatta.

Minullakin tahtoo hommat sujua kämmenpuhelimen käytöstä huolimatta, eli no problem, normal katastrof. Olen jo pitkään kyllä toivonut työnantajalta lankapuhelinta.

Minullakin tahtoo hommat sujua kämmenpuhelimen käytöstä huolimatta, eli no problem, normal katastrof. Olen jo pitkään kyllä toivonut työnantajalta lankapuhelinta.

Se ei menisi niin helposti hukkaan, mutta tarttis olla vaan niin pirun pitkä jatkojohto.

Noh, niin, öö, kai, juuen.

Intissä oli kyllä haisevia ihmisiä. Se jäi mieleeni. Leirin jälkeen itsellä ekana vessan kautta suihkuun. Niin moni tykkäs rassata sitä rööriään kiiltäväks ensin. Hyvinhän se niin toki meni, ei sitä montaa velikultaa suihkuun kerralla ois mahtunut sekä kun lähes kaikki putsas torrakkoaan, kukaan ei huomannut kun itse huljuttelin muniani, luvatta.

Sori vaan kuntit, mutta mulle tulee tästä väkisinkin yksi mielleyhtymä. Täällä meilläpäin on semmoinen setä, että se pesee uimahallissa munaansa n 10 - 15 minuuttia. Melkoisella pieteetillä siis. Onhan se hyvä pitää muna puhtaana mutta rajansa kaikella. Mitä armeijaan tulee, itsekin pesin mieluummin munaani kuin sitä perkeleen tuliluikkua.

Sori vaan kuntit, mutta mulle tulee tästä väkisinkin yksi mielleyhtymä. Täällä meilläpäin on semmoinen setä, että se pesee uimahallissa munaansa n 10 - 15 minuuttia. Melkoisella pieteetillä siis. Onhan se hyvä pitää muna puhtaana mutta rajansa kaikella. Mitä armeijaan tulee, itsekin pesin mieluummin munaani kuin sitä perkeleen tuliluikkua.

Täällä Porissa olikin sellainen rullahuuli...maauimalassa.

Jotenkin tuntus, että jos siinä ruudulla ei ikinä tapahdu mitään sellaista millä olisi merkitystä, saattaisin harkita kokonaan tuon työn ja toimenkuvan uudelleen organisointia.

Tai toisaalta, sitten jos mulla olis iso kasa rahaa niin saattaisin palkata esim kiveentuijottajan. Ja sitten semmosen kaverin joka vahtis monitorista sitä kiveentuijottajaa, että se ei kato puhelinta vaan sitä kiveä.

- - - Updated - - -

Ja maksaisin niille ihan oikeaa palkkaa.

Se valvojahan on valvomossa sitä varten, että poikkeustilanteisiin kyetään reagoimaan nopeasti. Reaktioaikaa pidentää tylsistyminen. Siksi kaikki ajanviete, josta on helppo irroittautua, sallittakoon.

Back
Ylös Bottom