Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se tässä varmaan onkin se ydin. Jos naaras satuttaa itsensä käsittelemällä munaa holtittomasti, kenen vastuu ?

Muistan tapauksen, jossa virallinen syyttäjä syytti miestä vammantuottamuksesta. Yksityiskohtiakin muistan, mutta en kerro. Lopputulosta en muista.

David Hasselbackan perunat

- - - Updated - - -

Vai kermaperseperunat...

Heitän tähän vaan tämmösen...tee röstejä, siis oioi, röstiperunoita. Ja bataattia sekaan.

- - - Updated - - -

Muistan tapauksen, jossa virallinen syyttäjä syytti miestä vammantuottamuksesta. Yksityiskohtiakin muistan, mutta en kerro. Lopputulosta en muista.

Kai me puhutaan vieläkin suklaamunista ?

Minullakin on hämärä muistikuva tapauksesta. En muista yksityiskohtia, tapahtumien kulkua enkä lopputulosta. Jos muistaisin, en ole varma muistaisinko kertoa niistä.

Vai oliko tässä suklaamuna

- - - Updated - - -

Minullakin on hämärä muistikuva tapauksesta. En muista yksityiskohtia, tapahtumien kulkua enkä lopputulosta. Jos muistaisin, en ole varma muistaisinko kertoa niistä.

Minulla ei ole. Saatoin olla sen verran humalassa silloin, että en muista.

Heitän tähän vaan tämmösen...tee röstejä, siis oioi, röstiperunoita. Ja bataattia sekaan.

Ja Vicky Röstejä..
En ole varmaankaan ikinä tehnyt niitä.

- - - Updated - - -

Vai oliko tässä suklaamuna

- - - Updated - - -

Minulla ei ole. Saatoin olla sen verran humalassa silloin, että en muista.

Minä taas saatoin olla juuri sen verran humalassa että en aivan pysynyt selälläni.

Hauska juttu juolahti tässä vammoista.
Muistan aikanaan, kun inttikaverilta oli revennyt esari lomilla ja voi pojat, kaikilla muilla oli hauskaa paitsi sillä.

Minunkin inttikaverilla repesi esari lomilla! Jumalauta se on ehkä parasta mitä armeijassa tapahtui!

- - - Updated - - -

Voisko olla se sama jätkä..?

- - - Updated - - -

Se repes kun se lensi moottoriajoneuvon tangon ylitse. Kesselit otti tankoon kiinni.

Minunkin inttikaverilla repesi esari lomilla! Jumalauta se on ehkä parasta mitä armeijassa tapahtui!

- - - Updated - - -

Voisko olla se sama jätkä..?

- - - Updated - - -

Se repes kun se lensi moottoriajoneuvon tangon ylitse. Kesselit otti tankoon kiinni.

Jaa, meitin tapaus ainakin sanoi tuon revenneen luontaisesti. Säkylässä olin intissä.

Ja luontaisesti ilmeisesti tässä tapauksessa tarkoitti kuivana anneliin. Ainakin omien sanojensa mukaan, mutta mistä sitä tietää mihin se on sitä lykkinyt.

Jaa, meitin tapaus ainakin sanoi tuon revenneen luontaisesti. Säkylässä olin intissä.
Aijaha. Tällä sankarilla se repesi mökkireissulla, se kokeili pikkusen vihneissä kaverin mönkkäriä.

- - - Updated - - -

Ja luontaisesti ilmeisesti tässä tapauksessa tarkoitti kuivana anneliin. Ainakin omien sanojensa mukaan, mutta mistä sitä tietää mihin se on sitä lykkinyt.

Veikkaan höyläpenkkiä tai merimerkkiä.

Kyllä se armeija silloin aikanaan vitutti, mutta tässä se taas nähdään että ihan lämmöllä sitä muistelee näin jälkikäteen.

Näin on, oikein lämmöllä muistelen, kun heitettiin yksi jätkä pihalle tuvasta, kun marssin jälkeen sen jalat haisivat kuin saatana eikä sillä ollut mikään kiire suihkuun tai jalkojen amputaatioon.

Back
Ylös Bottom