Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Perse olisi minun valinta tällä erää.
Se tässä varmaan onkin se ydin. Jos naaras satuttaa itsensä käsittelemällä munaa holtittomasti, kenen vastuu ?
David Hasselbackan perunat
- - - Updated - - -
Vai kermaperseperunat...
Muistan tapauksen, jossa virallinen syyttäjä syytti miestä vammantuottamuksesta. Yksityiskohtiakin muistan, mutta en kerro. Lopputulosta en muista.
Minullakin on hämärä muistikuva tapauksesta. En muista yksityiskohtia, tapahtumien kulkua enkä lopputulosta. Jos muistaisin, en ole varma muistaisinko kertoa niistä.
Heitän tähän vaan tämmösen...tee röstejä, siis oioi, röstiperunoita. Ja bataattia sekaan.
Vai oliko tässä suklaamuna
- - - Updated - - -
Minulla ei ole. Saatoin olla sen verran humalassa silloin, että en muista.
Minunkin inttikaverilla repesi esari lomilla! Jumalauta se on ehkä parasta mitä armeijassa tapahtui!
- - - Updated - - -
Voisko olla se sama jätkä..?
- - - Updated - - -
Se repes kun se lensi moottoriajoneuvon tangon ylitse. Kesselit otti tankoon kiinni.
Aijaha. Tällä sankarilla se repesi mökkireissulla, se kokeili pikkusen vihneissä kaverin mönkkäriä.Jaa, meitin tapaus ainakin sanoi tuon revenneen luontaisesti. Säkylässä olin intissä.
Ja luontaisesti ilmeisesti tässä tapauksessa tarkoitti kuivana anneliin. Ainakin omien sanojensa mukaan, mutta mistä sitä tietää mihin se on sitä lykkinyt.
Kyllä se armeija silloin aikanaan vitutti, mutta tässä se taas nähdään että ihan lämmöllä sitä muistelee näin jälkikäteen.