Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yksin yössä vartio, aina vaan ja uudestaan.
X-filesejä luin pitkästä aikaa, hitto että sai taas nauraa:lol2:

haart wöörk,onely

[video=youtube_share;YEUmDd7WTj4]http://youtu.be/YEUmDd7WTj4[/video]

Kyllä mä väittäisin, että tämä tästä. Tänään alkaa neljän päivän esiloma. Missä harjoitellaan lomalla olemista. Kotopuolessa. Sitten pariks päivää hommiin ja uus startti varsinaiselle lomalle.

Nyt riitti kaksikielisyys. Paljon pahempaa kuin kaksimielisyys.

- - - Updated - - -

Kyllä mä väittäisin, että tämä tästä. Tänään alkaa neljän päivän esiloma. Missä harjoitellaan lomalla olemista. Kotopuolessa. Sitten pariks päivää hommiin ja uus startti varsinaiselle lomalle.

Itsehän en moista järjestelyä haluaisi missään nimessä. Ehen. Voisi saada ihosyövän, liukastua uima-altaalla tai vaikka lentokoneen kuljettaja saattaisi saada päähänsä lentää päin vuorta. Parempi vaan olla kotona ja töissä.

Tai tippurin. Onneks muija on mukana.

No mut siitä vasta soppa saadaankin, jos saat tippurin ja muija on mukana.

- - - Updated - - -

Minä aion muuten pääsiäisenä syödä lammasta ja juoda sivistyneesti punaviiniä ja laadukkaita oluita.

- - - Updated - - -

Ehkä vähän viskiä illalla...lääkkeeksi.

Mä koitan syödä terveellisesti. Ei niinkuin sika. Eli ei niinkuin normaalisti. Ja bodata käsipainoilla reippaasti. Siinä on tavoitteet. Ja nukkua univelat. Tosiaan, valmistautua. Nyt alkaa iltaankestävä paltsurupeama missä puhutaan mitä pitäis tehdä. Eikä toki jää aikaa sille tekemiselle. En viitsi edes kertoa lomastani.

Ulostee. Eiku kahvi.

Shellhelmisinpukka! Keskikoko, eli jellow kuppi. Jos sit vaikka vetäis taas käteen.

Mutta onkos tänään gymipäivä muilla, katteleen tiukkoja trikooperbereitä sekä lukeen seiskaa? Itse, 10-4.

Jes, tän päivän jälkeen alkaa pääsiäisloma. :D

Tänään on kyllä pylly.. eiku reenipäivä. Jos selviän henkissä tästä paskasta, vol 2.

Ottaa hermosta.

Iso D näyttää siltä ettei sitä juurikaan ota hermosta.
10628474_1634669846770277_4157995553711657446_n.jpg

Perkele tänä iltana on tähtäimessä niin karvainen ja märkä majava ettei sellaista ole nähty edes tässä ketjussa. Kevät on tullut.

Back
Ylös Bottom