Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta.

Ei varmaan uskalla koittaa laittaa isompaa sulaketta ton palaneen tilalle..? Eikä se edes mahtunut sinne.

- - - Updated - - -

Olispa semmonen radiokanava missä oltais aina asiallisia. Ei mitään hauskaa ikinä. Ja pitkiä kiusallisia taukoja mahdollisimman paljon. Sitä kelpais kuunnella.

Kattos, huomenta Johny.
Sulakkeen voi aina korvata kivasti rautanaulalla. Niitä löytyy monessa koossa.

- - - Updated - - -

Olispa semmonen radiokanava missä oltais aina asiallisia. Ei mitään hauskaa ikinä. Ja pitkiä kiusallisia taukoja mahdollisimman paljon. Sitä kelpais kuunnella.

Veikkaa, että Ylen arsenaalista voisi tuollainen löytyä.

Osallistun ihan mihkä tahansa bodaus kilpailuun mä en valmistaudu siihen mitenkään, koska eihän mestarit treenaa.

menittekste lankaan niinku aprillia syö silliä lankaan? Menittehän? Hei? *STAHP*

Yle on kyllä melko arsenaalista. Nyt loppui kouluttautuminen. Firman papereista oli reunat rispaannutettu valmiiks. Otan huomenna omat mukaan. Mulle ei vittuilla, ole!

- - - Updated - - -

GALLUP:

Oletko mulkuttanut tänään vielä mitään, mikset jos et?

Tartti oikein katsoa urbaanisanakirjasta, jotta ymmärsin, mutta vastaus taitaa olla en.

mulkutus, mulkuttaa

Läiskiä (puolikovalla) siittimellä toista, yleensä sammunutta, naamaan. Yleistä hupia bileissä/jatkoilla.

Ennoomulkuttanut.

Tähän aprillihommaan, niin itse en ole fani. Aika väsynyt koko idea. Lehdet väkisin vääntää sonta-uutisia. Sontaa uutisoivat ympäri vuoden muutenkin.

Jotta aprillipäivässä olis jotakin ideaa, niin pitäis tehdä fyysisiä aprillipiloja. Esim:
-Vesisanko jonkun niskaan
-Auton renkaiden puhkominen
-Aamukaffeehen onanointi
-Ja ihan vaikka töistä luvatta poissa

ja näiden jälkeen kimpassa naureskeltais, että aprillia aprillia. Ihan vitsillän vaan.

Ylestä on jäänyt erittäin positiivisena mieleen radio-ohjelma Hauskimmat leipämuistot...

- - - Updated - - -

lisää aprillipiloja
-nyrkki feissiin
-kurkku äässiin
-potku boolssiin
APRILLIA

- - - Updated - - -

Minun aprillipila tänään:

-töistä kotiin taksilla erittäin rajussa humalassa
APRILLIA

Mun aprillipila: uusia spämmikuvia mimmiosastolla...noot.
Piti ihan käyä tsekkaas et vieläkö ne samat naamat täällä pörrää, ilmeisesti.

Minä oon tänään piiskannu niin paljon, että ranteet on kipeänä.

Multa pöllittin fillari tänään kun kävin ostaan röökiä, 5min. olin kaupassa ja sitten voi perkele. Pikkasen vitutti kun en laittanut lukkoon, uudet kumit ja huolto just tehty saatana.No frendi soitti 4 tunnin päästä että tais nähdä fillarin joka sopi tuntomerkkeihin. Äkkiä sinne ja siinä se oli, oli liikkunut 300 metriä. Tai sitten se kusipää on pitänyt sitä hallussaan sen 4h ja oli siinä ostarissa minkä edessä se oli asiolla, tätä mä toivon.
edit. Vittu mikä säkä että sain sen takaisin, pitäiskö tehdä lotto:)

Mun aprillipila: uusia spämmikuvia mimmiosastolla...noot.
Piti ihan käyä tsekkaas et vieläkö ne samat naamat täällä pörrää, ilmeisesti.
Mihin se maailma muuttuis...

Elo tää offariketjussa on
meille käskynä vain kohtalon

mikäs on tilanne muissa chaineissa

- - - Updated - - -

positive,silti,NEGATIVE

- - - Updated - - -

esimerkiksi eventta tarvisi asiansa osaavan kuvaajan

- - - Updated - - -

tapleetti kans

tylsää, todella tylsää

panen kostoksi maata!