Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viikonloppuna katkeaa hetkeksi vähä-hh, kun menen Pikku Kakkosen postitoimipaikkaan sikailemaan. Ruoalla varmastikin. Äsken näin valveillaollessa erittäin riettaita unia karamellista.

Tämmöselle univammaselle (nyk. parantunut) nuo rutiinit on tärkeääkin tärkeämpiä, jos haluaa ylipäätään nukkua.

Ootko Johny ajatellut vakuutusyhtiöltä koittaa saada jälkikäteen noista "kadonneista" eväistä rahoja, kun tuleehuan tuosta jo pelkän sisäfilukan osuudeksi parikytätonnia.

Haluaisin myös kertoa, että rintani ovat erittäin arat juuri nyt, ja se on vain pahentunut tässä päivänmittaan. Lisäksi käsivarsieni koukistajalihaksisto on äreenä. Badabing badabung.

- - - Updated - - -

Pikku Kakkonen, hihihi.

- - - Updated - - -

Lilla Analöppning

Mikkäs bakkanaalit täällä on meneillään?? Mulla puhelin hälyytti, notta pakkiksella puhutaan Analöppningistä.

- - - Updated - - -

Siitä muistu mieleen tiistainen Keil/I]laus

- - - Updated - - -

:(

Tampereella ja Pikku Kakkosessahan on se hieno puoli että siellä on se Mimi ja Kuku ja nehän on lespoja ja se jos mikä kiehtoo heteromiestä.

Minä en ole vielä osannut päättää mitä liikunta activiteettia tänään vapaa-ajalla harrastaisin

vaihtoehtot ovat:

-kuntosalijumppa
-uimassakäymässä

- - - Updated - - -

aika näyttää, vapaa-aika

Tämmöselle univammaselle (nyk. parantunut) nuo rutiinit on tärkeääkin tärkeämpiä, jos haluaa ylipäätään nukkua.

Ootko Johny ajatellut vakuutusyhtiöltä koittaa saada jälkikäteen noista "kadonneista" eväistä rahoja, kun tuleehuan tuosta jo pelkän sisäfilukan osuudeksi parikytätonnia.

Täytyykin tehtä ilmoitus. Yllättävän hyvät mahdollisuudet muuten säästää rahaa jos opettelee olemaan niin että ei huku joka päivä eväät.

PS yritin mennä äsken syömään mutta munasalaatti oli hukassa. Ei jumalauta ihan tosissaan on jäänyt matkavarrelle. Ja klo 13 paltsu --> ei ehdi enää paikata millään

- - - Updated - - -

Munasalaatti perkele hukassa..

Itsellänihän uimassakäymässä: negative.

Kuntosalijumppa: positive. Ohjelmassa koivet. Onneksi ei ole se Yrjön päivän reeni. On se Irman päivän reeni. Eli pylly turpeena ja paikat märkänä.

Mä olin muutama viikko sitten Tampereella hohtokeilaamassa. Tein vanhan pellen tempun: ekalla kierroksella, missä oli kovat juomabetsit, vedin vähän sinnepäin ja hävisin kuin akat. Sitten se toinen peli, mikä pelattiin vähän kiireellä ennen peliajan loppumista, missä ei ollut mitään panosta, voitin suvereenisti. Ovelaa...

- - - Updated - - -

Toimii aina ja hölmöt lentää lankaan BUAHBHAHHAHAHAHBUAHHAAAAaaa aaa...

Miten voi tommonen sekoittaa? En ymmärrä, no kai jotkut ovat sitten yliherkkiä rytmeille.
Mä valvoin piruuttani koko viime yön enkä ole yhtään sekaisin. Nyt treenaan, sitten päikkärit ja se on siinä, siis mun rytmi. Illalla saattaa kyllä tulla nukkumatti aikaisin kylään.

En tiä. Mä elän vielä niin pahasti talviaikaa etten ollenkaa kerkeä tuon kellon mukaan.

Se on kuulkaas minullakin nyt haart wöörk onely. Tästä varmaan tulee pitkä ilta.

Se on muutes semmonen homma että rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Valtio maksaa minulle joulubonarit taas tänäkin vuonna. Pitää tehdä reiät taskunpohjalle, kun ei muuten mahdu kaikki raha sinne.

Mä taidan joutua maksaan Rinteen Antille joulubonarit. Tai toivon vilpittömästi, että sielä olis siihen aikaan joku muu kirstun päällä. Antille en voi toivoa muuta kuin erittäin kivuliaita, tulehtuneita ja ylikasvaneita peräpukamia.

- - - Updated - - -

Ja vielä siten, että koko maailmasta olis levityspaperit loppu. Se joutuis sormella levittään sen vynssin. Ihan oikein sille kommunistille!

No mitävittua. Eilen puhelin aiheesta jenkkikolleegoiden kanssa. Siellä kaikki piluun kuliin ja titseihin liittyen ankarasti blurrattu. Kirosanoja never ever. Fuck her right in the pussy, forbidden. Mutta väkivaltaa saa ja täytyy näyttää. Kaikki tapetaan hakataan kivitetään soditaan. Se on fine.

Suomessa taas väkivaltahommat saa ikärajaleiman ja pitää pistää iltaan. Mut pilu ja kuli saa kyllä vilkkua. Titsit varsinkin. Ja ratioo myöten saa puhella anaalit ja kanaalit läpi.

Kaikki sensuuri vaan pois kaikesta ja perkele ala-asteelle Rambo Fisting III ja Shaving private Ryan, kun ei perkele edes kuulemma enää saa pelata "Kuka pelkää mustaa miestä", vaan kukkahattujen jäljiltä nimestä jää vain "Kuka", koska pelkoa ei kannata lietsoa, mustaa ei saa mainita ja mies on seksististä.

Nyt on, kuntit, selkänahka piukalla. Ei käy pilu, kuli, titsit eikä munasalaatti etes mielessä vaikka se meillä pohjoismaissa sallittaisiinkin. Jätkää pyöritetään yhteiskunnan ruosteisissa rattaissa ja vanhaa kahvetta latkitaan niin että mahahaava parkuu.

Säästöraportti - up your ass
ATK - up your ass
Mouse ja Button ja Insta ja hästkäk- up your ass

- - - Updated - - -

Ja kulli naamaan joka ikiselle

Back
Ylös Bottom