Hyvää nimipäivää!
Voi kiitos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää nimipäivää!
Samma po häär! Käyn ehkä myös verkkokauppa.comissa, jos niikseen tulee. Tarvehankinta on kuvansiirrin, mielellää ilmassa siirrettävää kuvaa pitää tehdä, eikä se tule itselle. Olen ns. kuski.Häpi neimdei from mii tu juu.
- - - Updated - - -
Harhauduin hetkeksi ajattelemaan syvällisiä ajatuksia ja tulin siihen lopputulokseen, että aion käydä tänään Gigantissa.
Samma po häär! Käyn ehkä myös verkkokauppa.comissa, jos niikseen tulee. Tarvehankinta on kuvansiirrin, mielellää ilmassa siirrettävää kuvaa pitää tehdä, eikä se tule itselle. Olen ns. kuski.
Kahvista puheen ollen. Tänään myös haettava lisää papuja mokkamestareilta Tampereen keskustasta. Sen verran hyvää sumppia uuttuu, että menee jopa liiaksi.
Huomenta kuntit ja vesivahinkoterveisiä orjatyömaalta! Setä repii valmiita pintoja alas nih.
- - - Updated - - -
Ja kun kerran katsastuksesta puhuttiin, vitun homo konttorilla antoi HYLKÄYS-tuomion. Olin pikkusen myöhään liikkeellä joten jatkoaikaa ei herunut. On se kumma jumalauta kun ne ei jätä ihmiselle muuta vaihtoehtoa kuin ajella katsastamattomalla autolla.
Mä oon niin otettu kaikesta tästä huomioinnista.
Mutta että ei pelkkää hyvää: Avatar on mennyt kyllä ihan persiilleen.
Voittaa Jorma Uotisen
Uotisen Jorman KimmoEntä Uotisen jorman ?