Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uotisen ja Kinnusen Jormat oli saunassa, jossa samalla Jorma astui, kun poikansa istui.

- - - Updated - - -

Ja pukkarissa kaikki näki tanssitrikoissa Uotisen Jorman, joka haki sitten Shellin asemalta siellä seisoneen Ollilan Jorman. Hahahaaa. Hahaa. Haha. Ha. H. .

Mä oon painanu töitä, paikat märkänä niinkuin sanotaan.

Äsken hain persemarketin salaattibaarista 12 euron salaatin. Hyvää herkkua, vihreetä vähän pohjalle ja sitten raejuustoo, kanaa, kanansikiöö ja kirsikkatomaatteja vs-kastikkeessa. Ja sveitsiläistä käsinpillutettua lähdevettä päälle.

Mä oon painanu töitä, paikat märkänä niinkuin sanotaan.

Äsken hain persemarketin salaattibaarista 12 euron salaatin. Hyvää herkkua, vihreetä vähän pohjalle ja sitten raejuustoo, kanaa, kanansikiöö ja kirsikkatomaatteja vs-kastikkeessa. Ja sveitsiläistä käsinpillutettua lähdevettä päälle.

Kyllä jumalauta on kallista. Samalla rahalla saa esim. about 10 kiloa lanttua.

Mulla on semmonen systeemi, että teen usein eväät, mutta unohdan ne joko eteisen pöydälle, ulkoportaille, auton katolle tai sitten toimiston pöydälle mehustumaan. Ja eiku salaattibaariin!

Minä syön (taas) tänään omin käsin savussa myrkytettyä tummaihoisen sukupuolielimen väristä kalaa ja lanttua, porkkanaa, sipulia ja parsakaalia gratiinin muodossa.

Mulla on semmonen systeemi, että teen usein eväät, mutta unohdan ne joko eteisen pöydälle, ulkoportaille, auton katolle tai sitten toimiston pöydälle mehustumaan. Ja eiku salaattibaariin!

Voi voi, ettei vaan alitajuisesti jäisi kesäkeitto tahallaan auton katolle ? No ei tietenkään. Minkä sitä vahingoille voi sanoi Afgaani, kun väärään reikään tuuppasi.

- - - Updated - - -

Tai perunaa aivan saatanasti

Tai

- Klemmareita
- esim.
- yms.
- etc.
- ...

Minä oon kans ihan sekasin tästä. Jotain jet lagia selvästi, kun ei meinaa millään päästä uuteen rytmiin.

Miten voi tommonen sekoittaa? En ymmärrä, no kai jotkut ovat sitten yliherkkiä rytmeille.
Mä valvoin piruuttani koko viime yön enkä ole yhtään sekaisin. Nyt treenaan, sitten päikkärit ja se on siinä, siis mun rytmi. Illalla saattaa kyllä tulla nukkumatti aikaisin kylään.

Voi voi, ettei vaan alitajuisesti jäisi kesäkeitto tahallaan auton katolle ? No ei tietenkään. Minkä sitä vahingoille voi sanoi Afgaani, kun väärään reikään tuuppasi.

- - - Updated - - -

Tai

- Klemmareita
- esim.
- yms.
- etc.
- ...

Tai hiekkaa jos lapioi käsin peräkärryyn omin luvin hiekkamontulla.

Mutta kyllä 12 eurolla saa helpommin paljon enemmän hiekkaa, ja vielä vaginaan. Ei tartte ostaa ku mäyräkoira ja tempasta se naamariin ja ilmottaa sen jälkeen kotona, että lähdeppäs akka kalppimaan, kaverit tulee kohta katteleen lentomäkeä.

- - - Updated - - -

Vitsi oli omakeksimä.

Mutta kyllä 12 eurolla saa helpommin paljon enemmän hiekkaa, ja vielä vaginaan. Ei tartte ostaa ku mäyräkoira ja tempasta se naamariin ja ilmottaa sen jälkeen kotona, että lähdeppäs akka kalppimaan, kaverit tulee kohta katteleen lentomäkeä.

- - - Updated - - -

Vitsi oli omakeksimä.

Onks sulla kotona lentomäki ? Wau!

- - - Updated - - -

Tuon kuuluisikin olla jokapojan oikeus. Saahan vettäkin ottaa järvestä, joulukuusia metsästä ja kaljaa kaupasta (jos ei kukaan nää).

Just meinasin mennä syömään mutta eväät on hukkunu. Mulla on eväidenhukkaamisskilssit Futerin esimerkkienkeksimättömyysskilssien kanssa samalla vahvalla tasolla.

- - - Updated - - -

Mä arvioisin että olen hukannut elämäni aikana n 1039,5kg eväitä, jumalauta puhdasta murkinaa. Olis siinäkin pieni säästön paikka.

- - - Updated - - -

Lukema tulee siitä jos on hukannut kymmenen vuoden eväät joka päivä, n 450g / työpäivä.

- - - Updated - - -

Ei sis. viikonlopun ns hupieväitä!

Ja siitä varmasti yli puolet on ollu laadukasta sisäfilettä.

- - - Updated - - -

Ei o lentomäkeä kotona.

- - - Updated - - -

Ylä- ja alamäkeä on.

- - - Updated - - -

Ja semmosta loivaa kaarretta.

Enon kuusikymppiset ja laihdun neljän päivän aikana puoli kiloa, ilmeisen paskat bileet. Edellisenä viikonloppuna kaverin kakkatykin varpajaiset ja puolessatoista vuorokaudessa +2,5kg, ilmeisen hyvät bileet.

Mulla on muuten tuossa auton hylkylapussakin maininta katolla olevista eväistä.

- - - Updated - - -

Enon kuusikymppiset ja laihdun neljän päivän aikana puoli kiloa, ilmeisen paskat bileet. Edellisenä viikonloppuna kaverin kakkatykin varpajaiset ja puolessatoista vuorokaudessa +2,5kg, ilmeisen hyvät bileet.

Kestikö enon kuusikymppiset neljä päivää? Kova.

- - - Updated - - -

0495f2a81dc85437fce94f803fabe8db.webp

Kestikö enon kuusikymppiset neljä päivää? Kova.

Jotta saisitte perspektiiviä asiaan niin kerrottakoon, että tuona aikana meni alkoholia kaksi olutpullollista ja puoli lasia skumppaa (puolet kaadoin lavuaariin kun oli niin pirun pahaa).

Miten voi tommonen sekoittaa? En ymmärrä, no kai jotkut ovat sitten yliherkkiä rytmeille.
Mä valvoin piruuttani koko viime yön enkä ole yhtään sekaisin. Nyt treenaan, sitten päikkärit ja se on siinä, siis mun rytmi. Illalla saattaa kyllä tulla nukkumatti aikaisin kylään.

kyllä Minullakin on herääminen tänään ja varsinkin eilen tihkassu

sitä ku nukkuu noin 258 yötä vuodesta 21:00-07:00 niin kerkee jonkinlaisiin kaavoihin kangistua niin yllättävän paljon tuntuu ku yhtäkkiä pitääki herätä tavallaan jo 06:00

Mua väsyttää joka aamu aivan helvetisti. Ja sitten sitä jatkuu pitkin päivää aina iltaan asti. Kunnes sitten tulee se seuraava aamu. Se on hyvä kun on näitä rutiineja.

- - - Updated - - -

Ihmisen on hyvä olla kun tietää mitä tapahtuu: väsyttää.

Back
Ylös Bottom