Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Otakko silmälasit mukaan?

SVE0euT.gif

Kauhee nakki tolla whiteboyllä.

ei kai sitä tuollaisiin ohjelmiin pienellä pippelillä kukaan osallistuisikaan?

- - - Updated - - -

työpäivä alkaa,kunti,olla pulkassa

alkaa vapaa-aika

Heti sää tulit ku lausuttiin sun nimeä turhaan. Mutta eihän se hukkaan mennyt. Eikä etes kettuun.

No nyt piti käydä katsomassa miksi täällä on nimeäni turhaan lausuttu.

En saanut eilen munaa. Ostin kyllä korvapuusteja munan korvikkeeksi.
Ja täällä virvotaan vasta lauantaina. Pitäkää peukkuja, että silloin saan. Munaa.

Pidän pystyssä! Peukkua.

Aika käheä ääninen tyttö ARCH ENEMY:n Yesterday Is Dead And Gone -biisissä. Juutuuppi vaan valkkaa itsekseen käheääänirokkia ja minä kuuntelen. Hyviä biisejä tulloo, vaikka ei niin oma genre olekkaan moinen ÖRRRRINÄ.

- - - Updated - - -

Pitäis varmaan laskea karolit yhteen ja katsoa mitä sitä vielä illalla syödään.

- - - Updated - - -

Vai syödäänkö.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei ole kerenny kommentoida, ku olen ollu ihan märkänä.

#jou

[video=youtube_share;RzUrRyQP8QQ]http://youtu.be/RzUrRyQP8QQ[/video]

joujou

Pitäis huomenna käydä Lahdessa, joten laitetaan erään lyhyenlännän puhelaulajan musiikkia.

e: vokotin valinta oli kyllä: laadukkaampi

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Elimistö on ihan sekaisin tästä kellojen siirrosta. Silmät haluaisi nukkua ja peräsuolikin nukkuu vielä aamulla. Ei o helppoo...Ai niin ja huomenta vaan.

Peräsuolihommaan hep!

Eilinen bodaus kyllä vaati veronsa, väsyttää ihan yhtenä kyrpänä. Varmaan tehokas jalkareeni tiedossa tänään n. klo 16 alkaen. "Jee".

Tissit.

Mä en viime yönä vaivautunut nukkumaan, oli parempaa tekemistä. Kai tässä vois aamupäivällä vetää treenit ja sitten ajaa koneet alas pikku päikkäreillä.

Elimistö on ihan sekaisin tästä kellojen siirrosta. Silmät haluaisi nukkua ja peräsuolikin nukkuu vielä aamulla. Ei o helppoo...Ai niin ja huomenta vaan.

Minä oon kans ihan sekasin tästä. Jotain jet lagia selvästi, kun ei meinaa millään päästä uuteen rytmiin.

Back
Ylös Bottom