Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Ropassa tuntu hyvältä ja kaiken piti olla kunnossa"

- - - Updated - - -

Tämän päivän treeni: hyppy puolentoistametrin korkeudelta pää edellä salin lattiaan. Jäähyttelyksi 3,5 minuuttia rauhallista soutua.

- - - Updated - - -

On se kumma jos ei ala kehitystä näkyä.

Mun mielestä on kätevä, kun voi kesken ohjelman tai miksei sen jälkeenkin päivittää tavoitteita.
Tää on suomalaisessa urheilussa aika yleistä, mutta pääasia, että "tekeminen on kehittynyt" ja "ilme on kuitenkin positiivinen"

1288464689897.jpg

Mä odotan edelleen Ninan lolloja.

- - - Updated - - -

Siinä on muuten Sepolla samannäköset silimät ku Porttilan Jakella!

- - - Updated - - -

Näyttää iham persesilimiltä!

- - - Updated - - -

Silimistä tuli mieleen Irma. Onkohan se saanut eilen munaa?

- - - Updated - - -

Vai onko virpomishommat menny ihan reisille?

Kumma, ettei palstan mirkut oo heränny kertomaan mielipidettään. Tai räpläävät vimmatusti parhaillaan, ettei ehi tänne vastata.

- - - Updated - - -

Oho, nakkerit taas.

Johny on palannut. Oho.

Minä en voi antaa mielipidettä mistään, kun en jaksa lukea teidän juttuja.

No tee niin kuin me muutkin, kato edes kuvat.

- - - Updated - - -

Ou fak kuntit. Kohta lasken pääni parturin rintojen väliin.. eiku käsiin, siis käsiin tarkoitin, enkä mä muistanu käytä pissalla ennakkoon. Voi vihna.

Kysy, olisko sillä tyhjää 1,5L:n limupulloa, johon voisit työntää peniksesi parturoinnin ajaksi. Tämä siis ihan vaan täyttämään työturvallisuus ja hygieniavaatimukset.

- - - Updated - - -

Missä on Nikke Nakkerton, kun pikku Knakkertonit täällä vaan kirjoittelee ties mitä.

Back
Ylös Bottom