Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oho, Poriinkin tulee näköjään Burger King. Taas yksi pikaruokapaikka, jonka voi jättää kokematta.

Haha, luin tästä myös. Kerran oon käynyt Burger Kingissä espanjassa. Samaa shitiä mitä muutki pikaruoat.

Stadissa on varmaan vieläkin 100m jonoa burgeriin.. Sit ku nää hipsterin ja jenkkifanien yhdistelmät eli jenksterit pääsevät parin tunnin jonotuksen jälkeen purilaisen kanssa pöytään: Itkevät, onanoivat, ottavat iPhonella kuvan, laittavat instaan. Ovat niin mehuissaan, että unohtavat jopa syödä koko annoksen.

- - - Updated - - -

Sipilä, Stubb, Soini, Räsänen...? Testaa, kuka puoluejohtaja olet

Puoluejohtajista olen eniten Päivi Räsänen!
Olemme molemmat sisäsiistejä omakotitaloasuja, jotka lajittelevat jätteensä ja lenkkeilevät vapaalla. Läträsimme kummatkin alkoholilla kerran nuorena ja se riitti. Minun ja Päivin lempiruoka on kesäkeitto.

Tuo kyseinen testi pitäis kieltää!

Burger Kingissä on heittämällä maamme parhaat pikaruokahampurilaiset. Älkää te, huonolla maulla varustetut porilaiset, siellä alkako kukkoileen. Vittusaatana.

- - - Updated - - -

Tämä ei ole makuasia.

- - - Updated - - -

Minä saan määrätä.

- - - Updated - - -

Lihavana ihmisenä tiedän kyllä mikä on hyvää!

Tuo kyseinen testi pitäis kieltää!

Puoluejohtajista olen eniten Timo Soini!

Olemme kummatkin kehyskaupungissa asuvia kokolihansyöjiä. Koira on meistä ihmisen paras kaveri ja työmies on kopsunsa ansainnut. Liikunnasta sanomme Timon kanssa, että hevoset juoksevat, minä en.

Ei oikeen täsmää, kun valitsin urheiluhullun liikuntaosiossa.

Ooksä päässy katteleen! WAU!
Se oli sitä sekavaa aikaa!

Eipä ole tullut tsekattua Tampereen BK:ta edes. Tullut ulkomailla syötyä ja samaa shittiä se on joka paikassa. Se jonkin verran medianäkyvyyttä saanut luomuburger-paikka kiinnostas. Jos se suomeen rantautuu niin käynen ainakin koittaan.

Ai että. Tämmönen pieni kiireen tunne, joka ilmenee myös fyysisenä toimintona nypytyksen muodossa, aiheuttaa ennennäkemätöntä tehokkuutta työ: tehtävissä.

Hommat on niin hyvällä mallilla, että kerkesin valmistamaan uuden ohjelman, punttisalilla seurattavaksi. Yhtenä kuriositeettina mainittakoon, että se sisältää edellistä enemmän bodausta käsipainoilla.

Itseasiassa olen melko varma, että kunhan tämä ohjelma on loppusuoralla, tulen havaitsemaan suuremmissa määrin (kuin tällä hetkellä, joka määrältään on ULTRAMASSIIVINEN jo nyt) NAISia ns. pitkät päällä, läheisyydessäni.

- - - Updated - - -

Tartteekohan mun varautua suojalasein, ettei mee näköelimet puhki?

- - - Updated - - -

Täytyy myös varoa salin lattialle ilmestyviä liukkaita ja märkiä kohtia!

- - - Updated - - -

Ei saatana, emmä uskallakaan reenata, siitä lopputuloksestahan tulee katastrofi, jos joutuu noin kauheesti alkaa varomaan.

Ai jumalauta saatana ku oli jonninjoutavaa paskaa. Sanoin sitten lopuksi että "mihinkähän aikaan olisitte kotona jos nyt lähtisitte?".

- - - Updated - - -

Maanantai saa ihmisestä ulos sen kauneimman.

- - - Updated - - -

Tänään reenit klo 16.00 sharp. Oikein semmoset remppakaljahienhajuiset maanantain mörkötreenit.

Mun treenit on ollut koko alkuvuoden täysin päättömiä, ns vailla päätä eikä häntää.

- - - Updated - - -

Maanantain pihkatappi.

- - - Updated - - -

Onko se hyvä, jos näyttää jonkun treeniohjelman jälkeen huomattavasti lihaksikkaammalta niissä ennen -kuvissa?

Mun mielestä on kätevä, kun voi kesken ohjelman tai miksei sen jälkeenkin päivittää tavoitteita.
Tää on suomalaisessa urheilussa aika yleistä, mutta pääasia, että "tekeminen on kehittynyt" ja "ilme on kuitenkin positiivinen"

Back
Ylös Bottom