- - - Updated - - -
Porilainen on Markokin!
- - - Updated - - -
Onko teille, kuntit, koskaan käynyt noin?
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vinkkejä kuntit: mun täytyy kestittää tunnin päästä HELSINKISTÄ tulevia vieraita. Mitähän niin hienosta paikasta tuleville vieraille tarjoaa että ei näytä ihan lapsellisen typerältä maalaistollolta? Apuja kiitos. Ei ne varmaan etes sylkäse karjalanpaistikulhon suuntaan, otaksun että jotain ulkomailta tuotua evästä täytyy olla?
- - - Updated - - -
Mitä jos lyö vaikka kymmenen kilon gojimarjasäkit molemmille eteen?
Porilainen on Markokin!
Vinkkejä kuntit: mun täytyy kestittää tunnin päästä HELSINKISTÄ tulevia vieraita. Mitähän niin hienosta paikasta tuleville vieraille tarjoaa että ei näytä ihan lapsellisen typerältä maalaistollolta? Apuja kiitos. Ei ne varmaan etes sylkäse karjalanpaistikulhon suuntaan, otaksun että jotain ulkomailta tuotua evästä täytyy olla?
- - - Updated - - -
- - - Updated - - -
Hyvä! Ottaisko varuilta vielä kikkelin esille niin ei vaikuttais niin sulkeutuneelta metsäläiseltä?
- - - Updated - - -
Otan jumalauta varuilta kaks kämmenpuhelinta esille.
- - - Updated - - -
Ja nitoja saatana samaan kauppaan.