Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikkea kuulemma kokeilen ainakin kerran. Olen niin seksuaalinen.

- - - Updated - - -

harrastaa mielellään seksiä julkisella paikalla. Sen vuoksi tämän hurjastelijan kanssa kannattaa kokeilla vaikkapa seksiä yleisessä vessassa niin, että nainen nojaa seinää vasten

Eikö tuo yleinen vessa nyt ole vähä so last season. Ulkohuussi olis varmasti paljo paree.

Kaikkea kuulemma kokeilen ainakin kerran. Olen niin seksuaalinen.

- - - Updated - - -

Eikö tuo yleinen vessa nyt ole vähä so last season. Ulkohuussi olis varmasti paljo paree.

Itseasiassa Janipetterin perusjuttujen sijaan mulle tuli sama. Kerran kaikkee asennossa kuin asennossa.

- - - Updated - - -

VeskiHYI

Kertokaas muuten, mitä eroa näihin syntymäaikahoroskooppeihin olisi sellaisella etninen alkuperä-horoskoopilla.
Ei kai se sen syrjivämpää olisi kuin tuo syntymäaikakaan ?

- - - Updated - - -

En viitsi nyt laittaa tähän esimerkkiä, kun saattaisi olla nettipoliisi firman ovella.

Perspillua eri asennoissa. Wapaamuurarihengessä.

Virallisen dogman mukaan perspillua otetaan monessa asennossa!

- - - Updated - - -

Tässä muuten kertauksen vuoksi osuvasti tämänhetkistä työntekomotivaatiotani kuvaava kuvasarja:

1267492134.webp

Yks positive on ainakin FB, koska olen sen omin silmin nähnyt, joten toi toinen positive on oltava HIV.

Jahas, onkos meillä täällä stalkkeri seurassamme..

Ja kaikkea kuulema kerran kokeilen. Paitsi liian pieniä kenkiä ja poliisin ammattia, kuten eräs nuori romanityttö minulle muinoin rupatteli.

^ aika taitavaa, pitäsköhän itekin kokeilla.

Edit. Eikun ei mitään, eihän tossa enää mitään haastetta ole

Edit2. Taitaa olla jonkinlainen ISIS (tai äitis) -taistelija

Näin keväällä kun aurinko alkaa lämmittää, puutarhan havukasvit olisi hyvä peittää esim jollain säkillä. Samoin eventa.

Vitsi saattoi olla: omakeksimä.

Lähen poksutteleen, moro.

Tuli jotenkin alaston olo tästä kaikesta stalkkaamisesta.

Pitänee laittaa vaatetta päälle.

Näin keväällä kun aurinko alkaa lämmittää, puutarhan havukasvit olisi hyvä peittää esim jollain säkillä. Samoin eventa.

:jahas:

Gallup, oletko jossakin näistä:
Itsellä:
FB, negative
Insta, negative
Twitter, negative
Tinder, negative

Kuis muut?

Keke

Oliko tuo OP:n kerho. Kun itse en moiseen ole ikinä kuulunut vaikka OPn asiakas olen aina ollut. Miksi minua ei ole moiseen otettu.

Pikkukippari sentään olen silja linellä!

Kultapossukerho oli Postipankissa. Osuuspankeille tuli (paljon myöhemmin) hippokerho tms.

Olen siis liian nuori kultapossuksi. Höh.

Syöpäs akkua, kun nettiraadio pauhannut hommien lomassa luurista. Parempi lopettaa siis, että ei akku lopu.

Back
Ylös Bottom