Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

3xnegative ja 2xpositive, ei välttämättä tässä järjestyksessä.

Nyt taidan vetäistä pienet nokkaunet aka nokoset.

Yks positive on ainakin FB, koska olen sen omin silmin nähnyt, joten toi toinen positive on oltava HIV.

- - - Updated - - -

Se ei taida ihan pienillä nokkaunilla lähteä.

Cityman-edit-1.webp

- - - Updated - - -

Boom!

Huomenna Kalakukkokaupunkiin.

Aiemmassa kuvassa oli meitsi rennosti vapaa-ajalla. Laitetaas yksi duunikuvakin:

mikromikko-1-6m_1981.webp

- - - Updated - - -

Taidettu ottaa marraskuussa, kun vähän näkyy movember-viiksetkin..

Gallup, oletko jossakin näistä:
Itsellä:
FB, negative
Insta, negative
Twitter, negative
Tinder, negative

Kuis muut?

FB joo mutten pahemmin käytä. Insta ofkoors. Elänhän aallonharjalla. Twitter tunnus on, varmaan pari vuotta sitten kirjauduin. Tinder, ei pysty. Pojat sano, notta siellä on naisia jotka ottaa väkisin.

Gallup, oletko jossakin näistä:
Itsellä:
FB, negative
Insta, negative
Twitter, negative
Tinder, negative

Kuis muut?

Positive
Positive (mutta vain kyyläysmielessä)
Negative
Negative

Ei kysytty, mutta haluan mainita myös elitistikerho Kultapossukerhon jäsenyyden. Eli 80-luvun alussa Osuuspankissa siihen liityin enkä ole poiskaan lähteny. Joku Bilderbergin porukka on lastentarha tohon jengiin verrattuna..

TI, positive!
Koskee sekä dramaturgisesti sangen onnistunutta kotimaista dokumentaarisesti ihmisen sielun herkimmät hetket tallentavaa tv-ohjelmaa että TI-89 laskinta.

Positive
Positive (mutta vain kyyläysmielessä)
Negative
Negative

Ei kysytty, mutta haluan mainita myös elitistikerho Kultapossukerhon jäsenyyden. Eli 80-luvun alussa Osuuspankissa siihen liityin enkä ole poiskaan lähteny. Joku Bilderbergin porukka on lastentarha tohon jengiin verrattuna..
Oliko tuo OP:n kerho. Kun itse en moiseen ole ikinä kuulunut vaikka OPn asiakas olen aina ollut. Miksi minua ei ole moiseen otettu.

Pikkukippari sentään olen silja linellä!

^^ Aika porvari. Mulla on vaan TI-85...

Edit.

Oliko tuo OP:n kerho. Kun itse en moiseen ole ikinä kuulunut vaikka OPn asiakas olen aina ollut. Miksi minua ei ole moiseen otettu.

Pikkukippari sentään olen silja linellä!

Joo mun mielestä toi kotikylän pankki oli silloin vielä OP (nyt se on POP).
Sä oot niin nuori, ettei susta ollut silloin 70-80 -luvun vaihteessa tietoakaan kun jengiä siihen valittiin. Meidät suuret johtajat haettiin jo synnytysosastolta siihen liittymisriittiin..
Jäsenyyden merkiksi saatiin sellanen muovinen possu, joissa oli luonnollisesti kullanvärinen pankin logo. Voitte uskoa että tollasen possun rahallinen arvohan on mittaamaton, kaiken vaikutusvallan lisäksi

TI, positive!
Koskee sekä dramaturgisesti sangen onnistunutta kotimaista dokumentaarisesti ihmisen sielun herkimmät hetket tallentavaa tv-ohjelmaa että TI-89 laskinta.

Homot! Yrkeshögskolanissa koitettiin perseraiskauksen uhalla pakottaa ostamaan TI-89. Uhkailtiin, notta ongelmia tulee jos et 200e laskinta osta. Minä kävin lukion pitkän CASIO CFX-9950gb PLUS laskimella ja samalla vehkehellä poimin viitoisia yrkkenin kursseistakin.

- - - Updated - - -

Nykyään käytän töissä Casio FX-82ES
Edullinen funktiolaskin, 249 eri toimintoa.
Näyttö 10+2 numeroa.
Mitat: 132x80x30mm.

- - - Updated - - -

Jolla lasken sfäärejä.

Homot! Yrkeshögskolanissa koitettiin perseraiskauksen uhalla pakottaa ostamaan TI-89. Uhkailtiin, notta ongelmia tulee jos et 200e laskinta osta. Minä kävin lukion pitkän CASIO CFX-9950gb PLUS laskimella ja samalla vehkehellä poimin viitoisia yrkkenin kursseistakin.
Juu, mutta kyllä tuo laskin maksoi itsensä parissa tentissä takaisin.

Minä pakoitin äitini ostamaan Texas Instrumentsin laskimen mallia kaheksaketkuus (86). Ja se oli minulla myös yrkeshögskolanissa, vitoset sai silläkin, paitsi ekasta matikan kurssista, kun siinä koin vääryyttä ja sain vain nelosen, mutta ei siitä sen enempää. Tämä mainittu laskin on juuri nyt tuossa työpöydällä valmiina suorittamaan vaativia laskutehtäviä, joihin pystyisi myös tavallisella nelilaskimella.

- - - Updated - - -

Siis lukioon mennessä oli tuo laskinostoksen pakoitus.

harrastaa mielellään seksiä julkisella paikalla. Sen vuoksi tämän hurjastelijan kanssa kannattaa kokeilla vaikkapa seksiä yleisessä vessassa niin, että nainen nojaa seinää vasten

Vau, sex whit NAISen kanssa!

hyvä horoskooppi, ei ollenkaan GAY

Back
Ylös Bottom