Kiitos Mika kuvasta, tänään on ollut erityisen vaikea päivä vieroittautua hiilihytraattiyhdisteistä. Vittu. Reenitkin meni ihampäivvittua, eikä sillälailla hyvällä tavalla ollenkaan ei. Ehei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai mutta sitä mä vaan mietin, että minkähän takia tuo Kuningaskuluttajan nainen yritti olla niin viekoitteleva noissa spiikeissään.
Ette katsoneet sitä ohjelmaa, arvasin.
Kiitos Mika kuvasta, tänään on ollut erityisen vaikea päivä vieroittautua hiilihytraattiyhdisteistä. Vittu. Reenitkin meni ihampäivvittua, eikä sillälailla hyvällä tavalla ollenkaan ei. Ehei.
Katsoin.
Höh. No mut joskus vaan tulee paskempia päiviä. Huomenna uuteen nousuun.. Ei siis alkoholin käyttömielessä
Mitäs helvettiä, tää uusin on todella kovaa:
Ota munkki niin tulee heti parempi mieli. Tai vaikka kaksi.
Minä oon yrittäny päästä tästä sokerikoukusta ja sanon vaan, että vittu mitä paskaa. Välillä on kaduttanut, että oon edes syntyny.
Ne on viikkoa aikaisemmin täälläkin. Pitäs varmaan käydä tsekkaamassa.11.4 pääsee,keikalle
Voin lohduttaa teitä sillä ettei noissa mitään sokeria ollu. Ihan vaan banaania ja munaa. Ja mustikoita päällä.
Minäkään mitään sokeria syö..
Jos nyt tekisin noita niin pistäisin kilon sokeria päälle ja olisin tyytyväinen ku syön terveyslättyjä. Yleensä kyllä nautin sokeria viilillä, se on hyvää.
:D miten tohon vois vielä sokeria lisätä kun on niin makeita jo muutenkin.
Ripauksen suolaa laitoin vinkistä (korostaa makuja tms)