Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ovatko tatuoinnit vielä muotia
.
(rouva)Ei vittu cuntit.
Pieruni ovat useimmiten kuivia, kuten tänäkin aamuna.
- - - Updated - - -
Vastauksena kysymykseenne.
Onhan ainakin nuo selkeesti esillä olevat tatuoinnit yleistyneet eli kai kaikki tatuoinnit nyt voisivat olla muotia kun useammilla on alkanut näkymään jo kämmenissä, sormissa ja kaulassa mustetta. Mutta en mä myöskään tajua sitä että miksi tatuoinnin pitäisi olla jollain tapaa merkityksellinen eikä pelkkää koukeroa. Molemmissa tapauksissa se koristaa ihoa elämän ellei sitä poistata tai peitä. Joillekin tribaalit myös sopii paremmin kuin vaikka hyvin tehty kuva jostain, josta voisi päätellä sen olevan ehkä merkityksellinen vaikka onkin vain koriste. Melkosta pyörittelyä. Sama asia että miksi joku käyttää kaulakorua, jossa on riipus tai ei ole riipusta. ^^
Päivän paradoksi: minkälainen on tatuointi ilman mitään merkitystä?
Miksi tatuointeja sitten otetaan ?
Huulipunaakin käytetään, jotta saadaan uroksia hämättyä luulemaan huulia ulkosynnyttimeksi.
Mun mielestä ne on hienoja, ainakin mulla. Tuosta ulkosynnytinasiasta en osaa mennä sanomaan.
Oletko varma, että (tatuointi)makusi pysyy samana lopun ikää ja ettei yhtäkkiä joku aiemmin hieno näytäkin yhtäkkiä rumalta ?