dave
Vikkelin kilauttaja
Sitten kun alkaa sellainen ohjelma, missä näytetään miten nurmikko kasvaa, niin otan heti 247 -kanavan sitä.
Eikö golfia tuu jo tarpeeksi teeveestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten kun alkaa sellainen ohjelma, missä näytetään miten nurmikko kasvaa, niin otan heti 247 -kanavan sitä.
Eikö golfia tuu jo tarpeeksi teeveestä.
Mä en kyllä oikein hahmota että mitä hienoa on jossain starassa tekemässä ruokaa, ellei se ole sitten Gordon Ramsay. Minua ei kiinnosta katsoa, kun julkkis tekee jotain muuta kuin sitä mistä se on julkkis. Esim. tykkään laulajista koska laulavat hyviä lauluja, ei kiinnosta vittujakaan laulaja murtomaahiihtämässä.
Olen hesessä. En syö, mutta haistelen nenälläni ja tunnen kuinka vartaloni koittaa viestiä että kävele kassalle, osta.
^Voi helvetti että olisi siisti duuni keksiä noita realityjä. Keksisin heti jonkun "ensitreffit keppi perseessä" -formaatin.
Perhana. Ei oo. Töitten jälkeen melkeen käytävä joku munkero hakemassa.Söin munkin aamulla kahvin kylkeen, se oli perjantain kohokohta.
Mites muut, onko munkin sokuria rinnuksilla. Onhan se munkkipäivä.
Katsokaa Veskua niin on kaikilla hyvä mieli. Niin ja uutiset. Nyt on perjantai, ja tällä viikolla en ole katsonut tv:tä: yhtään.
ristiriitaisiin:tunteisiin
mites viikonloppuna: siivousta?