Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en kyllä oikein hahmota että mitä hienoa on jossain starassa tekemässä ruokaa, ellei se ole sitten Gordon Ramsay. Minua ei kiinnosta katsoa, kun julkkis tekee jotain muuta kuin sitä mistä se on julkkis. Esim. tykkään laulajista koska laulavat hyviä lauluja, ei kiinnosta vittujakaan laulaja murtomaahiihtämässä.

Tämä. Paitsi tietty jos jotenkin ihan vitusti nöyryyttää itseään, niin sitten tottakai.

- - - Updated - - -

Sen verran tuosat futerin listasta poikkean, että suomen surkein kuski on toisinaan ihan viihdyttävä.
Tai en tiedä onko enää, kun se mummu pistettiin sieltä pihalle.

Paskinta on kaikki, missä ylipäätään julkisuuden henkilöt tekevät mitä tahansa!
Ainoa reality, jolle voin antaa mahdollisuuden on nimenomaan tavisten tähdittämä ja nämäkin kyllä suurin osa ovat jopa viihdearvoltaan: negative.

- - - Updated - - -

Olen hesessä. En syö, mutta haistelen nenälläni ja tunnen kuinka vartaloni koittaa viestiä että kävele kassalle, osta.

Koitas vetää pienet näpit siinä haistellessa, niin saat aivot uudelleenohjelmoitua.

Älkää katsoko aurinkoon!
Älkää katsoko aurinkoon!
No minä kurkotin ja minä katsoin
Minä kurkotin kaulani nähdäkseni

Nyt kehotan muitakin katsomaan
pimeässä hiljaa, kaiken nähneenä,
sokeana potilaana isken päätä sängynpäätyyn ja kyselen
"mutta mikä on ihmisen virka sitten kun ylämäki loppuu pystyseinään ja toteaa ettei löytänyt asiaa jonka edestä taistella tai kuolla?"

- - - Updated - - -

#taidetta

Söin munkin aamulla kahvin kylkeen, se oli perjantain kohokohta.

Mites muut, onko munkin sokuria rinnuksilla. Onhan se munkkipäivä.

Tiesittekö muuten, että Louis CK on tullut julkisuudessa ns. kaapista ja kertonut olevansa cuckold fetissistään. Hän on myös heittänyt nykyään läppää cuckoldista standupeissaan.

1414992400678.jpg

Katsokaa Veskua niin on kaikilla hyvä mieli. Niin ja uutiset. Nyt on perjantai, ja tällä viikolla en ole katsonut tv:tä: yhtään.

Kyllä kannattaa. Perinteitä noudattaen, siitä tietää perjantain olevan, kun haukkaan sokurimunkkia. Muuten jos on koko viikon mennyt sumussa.

Tiesittekö että samaan aikaan kun todettiin ,että naudoista lypsetyävä tuore maito levittää tuberkuloosia oli vallalla myös ajatus, että itsetyydytys sitä myös aiheuttaa. Miksi siis maito pastöridaan vieläkin, vai uskallanko enään hyväillä itseäni?

Back
Ylös Bottom