Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hetkinen, puhutaanko täälä poisonblackista ja paskasta musiikista samassa yhteydessä?

minen ymmärrä teitä nykynuoria

- - - Updated - - -

oottekohan tekin niitä huumeidenkäyttäjiä

hetkinen, puhutaanko täälä poisonblackista ja paskasta musiikista samassa yhteydessä?

minen ymmärrä teitä nykynuoria

- - - Updated - - -

oottekohan tekin niitä huumeidenkäyttäjiä

Kai nää on niitä makuasioita, joista ne kissat puhuu.

Huumeet on:melko negative.

En tiiä, en oo varmaan koskaan ainakaan tietoisesti yhtäkään Poisonpläkin piisiä kuullut.

- - - Updated - - -

Muutenkin tuo Suomi-metalli-genre on jäänyt melko tuntemattomaksi. Otanta on lähinnä se, mitä Radio Rockin soittolistoilla on pyörinyt. Tästä päällimmäinen maku mitä suuhun on jäänyt, on ollut sama kuin vuonna 2007 HPK:n playoffeissa Jukka Jalosella on jäänyt päätuomari Rönnin touhuista: paska.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mitäs muuten HerrMaxx entinen dtp avattaren käyttäjä antaa ohjeeksi tälläiseen tilanteeseen:

olen menosaa nousevana lavvantaina Devinin keikalle enkä ole ikinä kuunnellut herran soolotuotantoa. Kannattaako tutustua etukäteen vai menenkö vaan vähäisellä syllin tuotannon tuntemuksella? nauttimaan
Kyllä mä itse tykkään, että matsku on edes jotenkin entuudestaan tuttua. Muuten voi jäädä vähän vaisuksi kokemus, kun livetilanne hukkaa niin paljon yksityiskohtia musasta. Jos menee vaan asenteella rokkia jee, niin siinä tapauksessa se on mulle melkein sama, että mikä pumppu siellä veivaa :)

Katoin noita maaliskuun keikkojen biisilistoja, niin yllättävän paljon painottuu vanhaan matskuun. Ocean Machine, Infinity ja Addicted näytti olevan levyt, joilta oli enemmän biisejä. Sit lisäksi sieltä täältä noita muilta levyiltä. Mutta noilla kolmella saa minusta jo suht hyvän käsityksen uudemmasta ja vanhemmasta matskusta. Ekalta kahdelta löytyy Devinin suurimmat täsmähitit.

On kyllä otsikoiden aatelia: "Ihan vain Suomen armeijan uusi minigun ampumassa täysillä maastoon"

Ihan vain täysillä tykittää. Ihan vain = nyt on kaikenmaailman rissaajien parempi miettiä kaks kertaa tunkeutumista Suomen maaperälle, on kuitenkin minigunit ja kaikki hei.

Jotenkin semmonen fibandeerus jäi tuosta otsikosta, että siinä on otettu joku englanninkielinen versio aiheesta ja käännetty suoraan Suomen kielelle.

oletteko,kuntit,esimerkiksi yön pimeinä tunteina, antaneet ajatukselle sijaa, kenestä Suomen seuraava puolussstusssministeri

Minä:negative, olen nukkunut, hyvin

- - - Updated - - -

luotan kontsaan

- - - Updated - - -

Hän maanpuolustus actiivina on varmaan jo pohtinut vaihtoehdot läpi

Mun mielestä gonza voisi ryhtyä hyökkäysministeriksi. Ja futher sisä- ja ulkoministeriksi. Hommat kerralla kuntoon.

Kuvaksi voisi tatuoida Janitan tissit. Miehellä NAIStissit tatuoituna rintaan. Tulisko siitä vahingossa jömppis, jos kulkis ilman paitaa peilin ohi. Entä saisiko osakseen ihailevia katseita kaupungilla? Entä yllätysseksin mahdollisuus? Kasvaisiko mahdollisuus tulla otetuksi?

- - - Updated - - -

Täytyypä miettiä näitä ihan tohon kahvitaukoon asti.

minkähänlainen yksilö Minä olen, koska en ole miettinyt

toisaalta voisin kyllä katsoakkin jos ojhelma tulisi aikaisemmin

nyt se tulee sillon ku olen jo:unessa

- - - Updated - - -

ja tallennukset ja nettilähetykset ei kelpaa, koska en ehi kattella semmosia

- - - Updated - - -

olen todennut että jos ohjelmaa ei katso sillon kun se teeveestä tulee, se jää katsomatta 95% varmuudella

- - - Updated - - -

hyvää punkkia tulee marcen ohjelmassa:juuri

- - - Updated - - -

tulisipa kveelertaakki joskus rytmikorjaamolle

Back
Ylös Bottom