Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpa nuutunut olo.
Eilen vedin yhden koiran kanssa vuoden ekan pienen rullaluistelulenkin ja palkkariksi join Pyhän Paten päivän kunniaksi YHDEN oluen, jossa volttejakin vain 5.x%.

Tuo riittää jo näköjään aiheuttamaan aamuväsyn.

Mulla on sellainen kuin väsy.

Sniffff och god morgon alli huppa.

Kertokaas tyhmälle riittääkö yksityiselle vuokran-antajalle jos toimittaa itse tehdyn irtisanomislomakkeen? Tietenkin jos siinä on ne kaikki mitä siinä pitääkin olla?

E: tulipa nähtyä revontulia eikä tarvinnu ees lappiin mennä.

Sniffff och god morgon alli huppa.

Kertokaas tyhmälle riittääkö yksityiselle vuokran-antajalle jos toimittaa itse tehdyn irtisanomislomakkeen? Tietenkin jos siinä on ne kaikki mitä siinä pitääkin olla?

E: tulipa nähtyä revontulia eikä tarvinnu ees lappiin mennä.

Itse olen sen verran "oman perseen pelastaja"-tyyppinen, että pyytäisin vuokranantajalta allekirjoituksen siihen ilmoitukseen kuten tuossa: http://takuuvuokra.com/uploads/Lomakkeet/Asunnon irtisanomislomake pdf.pdf

emmä

kitkakumit on sekä että se henkiläautossa että sekä polkupyörässä

- - - Updated - - -

molemmat ovat,miellyttävät,ajaa

- - - Updated - - -

kyllähän poijjaat VilleHermanni on,se,kotimainen laulusolisti

- - - Updated - - -

suomena ainoa rokkitähti

- - - Updated - - -

no on kyllä Laihialakin

- - - Updated - - -

siinäpä ne kotimaiset rokkitähdet sitten:onkin, mielestäni

emmä

kitkakumit on sekä että se henkiläautossa että sekä polkupyörässä
No juu, mutta kun itsellä on nastat rouhimassa pölyä ilmoille.

kyllähän poijjaat VilleHermanni on,se,kotimainen laulusolisti

- - - Updated - - -

suomena ainoa rokkitähti

- - - Updated - - -

no on kyllä Laihialakin

- - - Updated - - -

siinäpä ne kotimaiset rokkitähdet sitten:onkin, mielestäni

Juu, rokkitähtiä. Tässä olikin puhe hevilaulajasta (mikä tosin on aika vaikea alue rajata).

Ville oli joskus männä vuosina. Nykyään nimenomaan rok-laulaja.

mitäs muuten HerrMaxx entinen dtp avattaren käyttäjä antaa ohjeeksi tälläiseen tilanteeseen:

olen menosaa nousevana lavvantaina Devinin keikalle enkä ole ikinä kuunnellut herran soolotuotantoa. Kannattaako tutustua etukäteen vai menenkö vaan vähäisellä syllin tuotannon tuntemuksella? nauttimaan

Ootko hynysmiehiä? Ville Laihiala on kyllä noista rosoisemman meiningin kavereista omia, suurimpia suosikkeja.

No jos näistä pitäisi valita niin kyllä. Mutta ei Jounikaan mikään laulaja ole. Kotiteollisuuden levyjä taitaa 2 tai 3 olla levyhyllyssä, mutta sekin vaihe meni ohi, kun siihen biisiin kyllästyi. Mutta livenä pienessä nousussa loistava.
Ja itseasiassa laulajalla ei ole muuten väliä, paitsi jos se on paska, niin silloin koko kuuntelukokemus jää kesken. Eli myös keskinkertaiset/taustaan hukkuvat laulajat menee. Kyllä se biisin muu anti on mulle tärkeempi juttu. Eli pelkän hyvän laulajan takia en jaksa paskaa musaa kuunnella.

Joko ootte muuten vaihtaneet suvikummeja kulkineisiin ?
Itse tässä arvon, pitäiskö viikonloppuna vaihdella.

Vaihdoin viime viikonloppuna, sen jälkeen pesin auton: kahtesti. Kiilsi kuin naitu mulkku, niinkuin sanotaan.

Hyvin sanottu laulajista ja musiikista Herra futher. Aiemmin mainittu Ville ja Poisonblack sopivat omaan makuuni tuohon viimeiseen lauseeseen ja vice versa esimerkkejä on pilvin pimein.

sain vahvistuksen oletukselleni: Polttoaine: Diesel

Back
Ylös Bottom