Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itselläni ei viime viikonloppuna ollut mitään kiirettä hakea mopoa talvisäilöstä.

Nyt näitä mopojuttuja alkaa tulemaan joka tuutista ja eilen tuli neljän letka vastaan.

Alkaa kuumottaa.

ilta:tyttöä katsomalla ajautuu,helposti,ristiriitaisiin:tunteisiin

- - - Updated - - -

addidaksen:yläosa
niken:alaosa

- - - Updated - - -

ei ole kovin tyylikästä:mielestäni

- - - Updated - - -

minua:ei kuumota, ei ole vielä käynyt edes mielessä kokeilla lähteekö se käyntiin vaikka talvisäilytys tapahtuu omassa pihapiirissä

- - - Updated - - -

vaihtoehdot ovat: lähtee, tai taivas lyö:tulta

Itsellä oli eilen yllättävän hyvä reeni, vaikka koko päivä tuntui menevän fyysisen uupumuksen syövereissä.

Itse olen tässä pohdiskellut aiemmista keskusteluista inspiroituneena uuden järkkärin ostamista.

Mulla on tullut Ford Mustang -fiksaation ohelle nyt Dodge Challenger -fiksaatio. Enkä edes ole mikään jenkkiautofanaatikko. Kaukana siitä.

- - - Updated - - -

Myös SS Camaro kelpaisi.

Mulla on tullut Ford Mustang -fiksaation ohelle nyt Dodge Challenger -fiksaatio. Enkä edes ole mikään jenkkiautofanaatikko. Kaukana siitä.

Näitä tulee joskus itsellekin. Itsellähän tosin on ollut Mustang fiksaatiota jo lapsena kun The Kingillä oli Shelby GT 500:

king2i.gif

- - - Updated - - -

Myös SS Camaro kelpaisi.

mites chevelle

Mulla ei reenit oo kulkenut mihkään suuntaan, koska en oo käyny salilla. Joka on sinällään sääli, pitäis saada talous kuriin muutenkin mä en ees uskalla listailla kuinka useasti viikossa menee rahaa ja kuinka suuri osa niistä on täysin turhaa kamaa, ei pitäis mennä kirpparille jos ei oo oikeesti mitään sellasta mitä tarvis tai mennä kauppaan hetken mieli johteesta ja miettiä et hei tarviin tommosen ku ei sitä oikeesti ees tarvii. Nää ku sais kuriin nii vois oikeesti riittää raha salille ja kunnon ruokaan nyt oon alkanu syömään entistä enemmän epäterveellistä ruokaa ja miten sattuu säännöllisyys on kadonnut sen jälkeen kun muutin vanhempien luota.

Minä olen sairaslomalla. Tämä on kakkaa. Mukaan myös limaa, räkää ja kuiva, hakkaava yskä. Paljon mieluummin olisin töissä. Pröääh.

eiköhän se letukka ole

elokuvasta ei ole mitään tietoa

No ei ole...Tuo on Ford Fairlane!

- - - Updated - - -

Un-fucking believable

- - - Updated - - -

Rokkidekkarilla on kyllä muitakin hienoja sanontoja, kuten:

What's the definition of a vagina? The box a penis comes in.

Back
Ylös Bottom