Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta mitä tulee työmotivaatioon, olen melko varma, että kaikki tälle viikolle varatut motivatsuunit on jo käytetty!
kiitos
- - - Updated - - -
tästä tulikin mieleen aika nuorena miehenä kun olen vielä Vesan palveluksessa
sielä ereäs vanhempi työMies vähissä vaatteissa olevan tseksikkään beiben nähdessään oikein pysähtyi ihailemaan näkemäänsä ja tuumasi "täytyy taas iltarukouksessa kiittää Jumalaa että olen syntynyt Mieheksi"
Ihme logiikkaa, jos vaihtoehtona olisi ollut syntyä juuri tuoksi tseksibeibeksi, jolloin olisi voinut ihailla itseään kaiket päivät.
uskon silti että Miehenä olo on jokatapauksessa paljo mukavempaa ku NAISena olo
- - - Updated - - -
en menisi vaihtamaan
Olis poijjaat ja tytöt 1,5h päästä hierontaa, jalat. Kyllä kuolema korjaa.
Kelpais kyllä kanssa. Herättää pientä kateutta.
No joo, kyllä minäkin miehenä mielelläni olen, mutta jos olisinkin syntynyt tseksibeibeksi, luulisin olevan loogisista ongelmista johtuen ihan tyytyväinen olooni silloinkin.
Entiiä ottaisko tuolta pihalta koivuklapin hampaiden väliin, viimeks hierottiin reisiä 1,5 vuotta sitten ja meinasin melkein tippua pöydältä kun tuntu niin ikävälle.
Minä rullailin eilen etureisiä ja meinasi itku tulla.
Entiiä ottaisko tuolta pihalta koivuklapin hampaiden väliin, viimeks hierottiin reisiä 1,5 vuotta sitten ja meinasin melkein tippua pöydältä kun tuntu niin ikävälle.
Et olisi.
Rullailen minäkin viikottain, mutta hieroja on 100x pahempi :D Viikonpäästä on aika toiselle hierojalle, joka toivottavasti saa olkapään takaisin sijoilleen.
Eli sitten kun olisin nainen, logiikkani olisi päinvastainen ja olisinkin..tadaa.
Ja ku rullaajana on tuo rumble roller, niin se lisää vielä sitä kipua. Hyi.
Kuuntelin aamulla voicea ja välillä näitten juontajien tapa juontaa saa karvat nousemaan pystyyn.
Aamulla puhuttiin papereiden kysymisestä alkoholin myynnin yhteydessä, nykyinen lakihan määrää että alle 30-vuotiailta näyttäviltä pitää kysyä paperit. Tästä seurasi sitten miten Niina Backman voivotteli ja naureskeli miten häneltä oli joku vasta 18-vuotta täyttänyt kassaneiti paperit vaikka kyseessä oli vaan 2 alkoholijuomaa. No kassalla työskelleenä voin sanoa, että tuo on ihme laki että pitää kysyä paperit alle 30-vuotiailta, mutta koska se on laki niin sitä on noudatettava lisäksi heräsi kysymys backmanin omasta iästä kyllä olisin varmaan itsekin kysynyt häneltä paperit ja wikipedian mukaan hän on 31 vuotias? Näyttää alle 30-vuotiaalta kuitenkin, lisäksi hassua miten sitten noteerataan vielä kassahenkilön ikä? Mitä se kassan ikä vaikuttaa olen itsekin joutunut epävarmuudessani kysymään itseäni vanhemmilta iän muutama henkilö on nauranut ja ihmetellyt mutta sitten osa osaa oikeasti ihan kiltisti näyttää paperit mitään mutisematta.
En muista oliko muuta sanottavaa rupes aivot lyömään nyt tyhjää mutta siinä oli pieni aamunavaus, ps. Radio City on paras kanava. The Voicella on välillä suht häiritsevää mekkalaa ja hihittelyä.
Ittellä ihan joku prisman 10€ putki (ajaa kyllä hyvin asiansa), tuollaista rumble rolleria oon havitellut kuukauden mutta maksaa niin perkeleesti.