Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä kuntit! Täytyykin mennä tiristeleen. Jos ei meinaa muuten tulla (pissa), niin onneks meillä on tämmösiä tapauksia varten justiinsa niin kaljaa tuola kahvihuoneen jääkaapissa.

- - - Updated - - -

Nopee galluppi vielä:

Kehtaako mennä parturiin lyhyissä hihoissa, jos ei ole käynyt ensin tykittämässä tykkejä pumppiin?

- - - Updated - - -

Nimim. Tässä olis aikaa vielä.

Mikäs repeilyttää?

Voiko aidompaa punkkia olla kun mitä PKN on?

- - - Updated - - -

Ovat satarosenttisesti omia itsejään eivätkä varmana vedä mitään roolia.

Nopee galluppi vielä:

Kehtaako mennä parturiin lyhyissä hihoissa, jos ei ole käynyt ensin tykittämässä tykkejä pumppiin?

Riippuu parturista. Varmin valinta voisi olla laittaa snadit syntholit käpäliin. Siis jos teillä sattuu firman kahvihuoneessa tällaisia varten ainetta olemaan.

- - - Updated - - -

Mikäs repeilyttää?

Voiko aidompaa punkkia olla kun mitä PKN on?

- - - Updated - - -

Ovat satarosenttisesti omia itsejään eivätkä varmana vedä mitään roolia.

Olen tästä itse vähintään kahta mieltä.

lähinnä se että oli aika harvinaisen paska biisi. En oo muita vaihtoehtoja kuunnellut mutta jos toi oli paras vaihtoehto niin ei hyvin mee.Veikaan kyl et jos nuo esittäjät ei olis system of a downeja niin tuskin ne olisi edes äänestystä voittaneet.

lähinnä se että oli aika harvinaisen paska biisi. En oo muita vaihtoehtoja kuunnellut mutta jos toi oli paras vaihtoehto niin ei hyvin mee.Veikaan kyl et jos nuo esittäjät ei olis system of a downeja niin tuskin ne olisi edes äänestystä voittaneet.

Harvinaisen suoraa puhetta ilman kaunistelua, mutta täytyy sanoa, että tuosta itse asiasta olen pitkälti samaa mieltä.

- - - Updated - - -

Toisaalta taas, pärjäämisen kannalta varmaan melko varma valinta.

Ei oo synthoolia, eikä etes menthoolia kahvihuoneessa. Ei saatana, pitääkö sitä käydä nyt sitten nopeen käsireenin jälkeen vielä Mynttonit hakemassa? Jos vaikka käy kuten niissä mainoksissa on vihjattu. Voi sitten ainakin hyvällä omalla tunnolla kusta housuun. Kädet on turvoksissa ja hengitys ei tuoksu vastenmieliseltä. Ehei.

Ei oo synthoolia, eikä etes menthoolia kahvihuoneessa. Ei saatana, pitääkö sitä käydä nyt sitten nopeen käsireenin jälkeen vielä Mynttonit hakemassa? Jos vaikka käy kuten niissä mainoksissa on vihjattu. Voi sitten ainakin hyvällä omalla tunnolla kusta housuun. Kädet on turvoksissa ja hengitys ei tuoksu vastenmieliseltä. Ehei.

Tai sitten voisit koittaa jännittää ojentajia ja haubereita koko tuolissa istumisen ajan. Siinä voi kyllä sitten tirahtaa kakkonenkin housuun, mutta taas oltaisiin kokemusta rikkaampia.

- - - Updated - - -

Itse kun leikkaan oman tukkani en pysty testailemaan asioita parturissa.

Voisitkin puolestani testata sellaista "prlprlprl"-leikkiä, että parturin siirtyessä takatukka-osastolle nojaat vaivihkaa taapäin ja puristelet päätä samalla tuollaista heleää ääntä pitäen.

onhan tämä parasta

[video=youtube_share;qQfDcz0ltso]http://youtu.be/qQfDcz0ltso[/video]

Fun fact! Ainoastaan yhdellä porukan jäsenistä on Down.

Aina jotenkin liikuttavaa, kun ihmiset kitisee tosta Euroviisuraibelssonista, että biisi on paska. Ei se ole mikään laulukilpailu koskaan ollutkaan, nimestään huolimatta.

- - - Updated - - -

Joten: mitä sitten?

Aina jotenkin liikuttavaa, kun ihmiset kitisee tosta Euroviisuraibelssonista, että biisi on paska. Ei se ole mikään laulukilpailu koskaan ollutkaan, nimestään huolimatta.

- - - Updated - - -

Joten: mitä sitten?

en pidä vammasista

- - - Updated - - -

no tykkään oikeesti. Itse laittaisin euroviisuihin mielummin vaikka goatmoonin. Kansallisosialistinen black metal vois järkyttää paljon paremmin immeisiä.

Mää taas tykkäsin töllöttää telkusta sitä "Toisenlaiset frendit" -sarjaa. Siinä ainakin joka ikinen oli aito ja rehellinen. Paljon paskempaa sakkia tuolla kadulla vastaan tulee.

Se joka sanoo että ei vammaisista pidä on ite! Tai kertoo vaan aika paljon ihmisestä itsestään. :)

Tapasin kerran koiran, joka murisi minulle. Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki koirat ovat raivohulluja tappajia.

kerran lapsena kun olin uimarannalla jonku down-pentu tuli jahtaamaan ja pärisytti suutaan pelottavasti. Juoksin kotiin itkien. Sen jälkeen olen pysytellyt mahdollisimman kaukana niistä.

Joo. Mullekki kerran yhdet tytöt naureskeli rannalla ja tuli vähä paha mieli. Sen jälkeen oon yrittäny vältellä ihmisiä.

Back
Ylös Bottom