Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

älkää kinastelko

käyttäydytään kuten kunnon imiset

#ulostee
image.webp

Hei kuntit, cuntit. Tuli kova pissahätä parturissa, kun ne juotti mulle kahviakin siinä odotellessa. Ja sitten korkkasin niiden... vessan. Ei oikein kyllä osannut siinä tuolissa olla, kun ei yhen yhtään ollu pakotusta alapäässä. Siis sitä kusijuttua.

hiljentyisimmekö nauttimaan yhden annoksen hienojen ihmisten punk-musiikkia

[video=youtube_share;7MM54Gx43N4]http://youtu.be/7MM54Gx43N4[/video]

Minäkin kävin tänään parturissa. En ollut ennen käynyt ko. paikassa. Siellä oli hommissa useampi parturoija. Omaa vuoroa odotellessa toivoin että pääsisin niistä sen isotissisen blondin parturoitavaksi. Kun sitten istuin hänen tuoliinsa, blondi kysyi että mitä sinulla on mielessä. Sanoin enempiä ajattelematta että paljonkin, mutta jospa leikataan vaan tämä tukka. Oli suhteellisen vaivaannuttava 20 minuuttia minkä parturointi kesti.

Tuohon olis sopinu vielä omakeksimä vitsi jatkoks:

"kaikki parturit on huoria, mutta kaikki huorat ei oo partureita!"

- - - Updated - - -

Että leikkaas plondi se tukka ja ota kypärään samalla rahalla!

Muistutus, että Bikini Fitness on kaikista hardcoreinta, mitä nainen voi harrastaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä en tiedä mikä päivä mulla on. Epäilen, että maanantai. Vaihdatteko?

Minulla on väsymys ja työpäivä 4/6.

Minulla on tänään selkeästi viikon pirtein aamu ja eilen oli vielä jumppa-päivä.

Näin loppuviikkoa kohden alkaa jo koppa ja kroppa tottua aikaiseen heräämiseen.
Sitten perjantain tullen haistatan pitkät paskat, valvon 12:sta ja herään la- aamuna vasta ysiltä.

Niin HC minä olen...tai sitten vaan tyhmä.

Back
Ylös Bottom