Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Freudilla voisi olla sulle jotain passelia anaaliläppää.

Mä pidän enemmän pilluläpästä. En niistä nuolusuojista. Tai oikeastaan en pidä läpästä, mutta pillusta mä pidän, ja en muista Freudista muuta kuin että kaikki liittyy seksiin. Ja saatan olla monesta asiasta samaa mieltä. Nyt alkaa se kuuluisa krapulahedari.

Minä olen siivonnut koko aamun. Ja laittanut ruokaa. On muuten hyviä lihapullia.

Minäkin ajattelin tehdä tänään lihapullia. Illalla vasta tosin. Saa sitten evääksi huomenna.

Olen jo varautunut asiaan ja otin eilen 10% rasvaa sisältävää naudan jauhelihaa pakkasesta sulamaan.

- - - Updated - - -

Siivota en aio.

Päätin muuten ostaa koirille reput. Tai yksi jo löytyykin.

Miettikää kuinka kätevää. Koirat voisi kantaa kaljaa mettään metsäretkillä.

Retbull. Amupalaks yhen kiskasin. Ajattelin kyllä lopettaa energiajuomien juomisen nyte. Ja reenata perseet säikeille. Itseasias niiden juomisen lopettaminen on helppoa. Oon lopettant jo niin monta kertaa.

- - - Updated - - -

Nuorempi lapseni filosofoi täysistunnolla ollessaan seuraavasti: "Kakka on vähän niinkuin hanurin oksennusta".

Fiksusti ajateltu. Ennustan hyvää tulevaisuutta. Tuosta tohtoriksi ja sittemmin vois tehdä hallitukselle selvityksiä paremmasta huomisesta. n. 2300e/sivu. Mukaanlukien etukannen kuva ja takakannen tiivistelmä.

Back
Ylös Bottom