Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos en kovin pahasti muista väärin pikkuviisari oli ysin kohdalla ja iso 12minuutin. Eli maatappano suoritettu:ajallaan.

- - - Updated - - -

Silti, kun kello herätti klo seitsemän:tasan, tuntui kuin heräys olis tapahtunut keskellä yötä. Olin täydellisen sikeässä unessa vielä silloin. Siksi:kaksi torkkua.

Sinulla on kyllä melkoiset unenlahjat ja -tarpeet.

Itsehän panin joskus 22:47 paikkeilla ja puhelimen herätyskello-applikaatio soitti 06:37.

Minä olin viimeyönä unissani töissä. En muista ultimeetsiaa. Olin hammaslääkäri vaikka oikeesti en ollutkaan hammaslääkäri. Kummallinen uni. Mikään ei toiminu:unessani. Kaikki vastusti:erittäin,voimakkaasti!

Minä olin viimeyönä unissani töissä. En muista ultimeetsiaa. Olin hammaslääkäri vaikka oikeesti en ollutkaan hammaslääkäri. Kummallinen uni. Mikään ei toiminu:unessani. Kaikki vastusti:erittäin,voimakkaasti!

Tää voi tarkoittaa sitä, että Ultimeecian hammaslääkäri onkin valehammaslääkäri.

Unista puheen ollen, mä näin yks yö unta naisesta jolla oli muotoiluvahatut persereiän ympärys karvat ja sen jälkeen sen perseestä kasvoi metallinen kärsimyskukkaa muistuttava palikka. Sitten kaikki muuttui blurratuksi oranssin mustaksi sumuksi. De facto.

Sitten minuun itseeni: mulla on paha tapa puhua täyttä paskaa, jos joku ihminen alkaa olla mun mielestä ärsyttävä tai vituttaa mua. Siitä olen pääsemässä eroon. :|

Jos tarkoitat ulostamista, niin meilläpäin ei käytetä noin vulgaaria kieltä. Puhutaan aina, että peräsuolen kautta poistuva suolen sisällys.

Joo, täällä Porin sisälläkin on aika vaihtelevaa tää kielenkäyttö. Osa nuolee, toiset lirputtaa ja jotkut jopa lipovat.

- - - Updated - - -

en ole ollut tänään kovin ahkera

Voit lohduttatua sillä, että et taida olla ainoa.

Itse olen ollut tänään vähän liiankin ahkera. Yleensä työmotivaatioon auttaa, jos joku yrittää: virtsata näköelimeen.

Tässä likoille piisi: :whip:

- - - Updated - - -

Tänään alaselkäreeni, eli juoksua.

- - - Updated - - -

Liittyy myös edellä käytyyn ulostemassakeskusteluun.

- - - Updated - - -

Täytyy tänäänkin ajaa autolla lenkin puoliväliin, juosta kotio tyhjennykselle, ja juosta takaisin autolle. Works like a charm.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla ei ole tänään vuorossa mitään reeniä, joten sitä voisi vaikka töiden jälkeen ottaa termariin kaakaota ja mennä koirain kanssa metsään talsimaan.

- - - Updated - - -

Samalla vielä kamera mukaan ja kuvia napsimaan. Kaksi kaniinia yhdellä laukauksella.

muista klo1800 kuva

- - - Updated - - -

minullakaan ei ole tänään luvassa reeniä, käyn vain uimassa

- - - Updated - - -

ajankuluksi

Back
Ylös Bottom