Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ajattelin noiden muiden wapaamuurariperiaatteiden lisäksi vielä käydä maalaamassa posliini-kanvakselle Kiasmaankin kelpaavan taideteoksen. En tosin ihan vielä, on ensin annettava aikaa materiaalin kovettumiselle.

Ei ei, minä maalaan katsos syvyyspommeilla tai roiskimistekniikalla. Viime päivien ruokailuista riippuen.

Hyi, sähän oot törkee!

- - - Updated - - -

Lyötkö ropellin pystyyn?

- - - Updated - - -

"Mitä hyötyä meille yleensä on koko Kiasmasta? Mä takaan sen, että jos mä väännän kunnon maissipaskat kattilaan ja lyön siihen propellin pystyyn ja vien sen yöllä salaa Kiasman näyttelyyn jonkun feministilesbotaiteilijan nimellä, niin siellä on helsinkiläiset taidekriitikot seuraavana päivänä lääpällään kehumassa että onpa uskomattoman hienoa taidetta."

- - - Updated - - -

http://fi.wikiquote.org/wiki/Tony_Halme

Klassikoita täynnä.

Ei, aattelin vaan jättää sellaiset kivat raidat sinne perälle ja ehkä sellaisen drinkeistä tutun pikkusateenvarjon siihen posliinin reunalle.

Tuolla lailla piristän työympäristyöäni useilla eri aisti-elämyksillä kerralla.

Olisipa epämukavaa, jos joku oliskin pukeutunut posliiniastiaksi naisten vessaan. Sielähän sä kuitenkin käyt töräyttämässä. Naisten puolella se kuuluu tehdä.

Oon kyllä miettinyt, jos roiskisi joku päivä valkoista käsisaippuaa lattioille kattoon ja seinille. Sitten ihan vaan taiteen nimissä seuraisi reaktioita käytävällä.

- - - Updated - - -

Olisipa epämukavaa, jos joku oliskin pukeutunut posliiniastiaksi naisten vessaan. Sielähän sä kuitenkin käyt töräyttämässä. Naisten puolella se kuuluu tehdä.

Normaalisti käyn kyllä miesten puolella. Paljon siistimmät fasiliteetit.

Toisinaan, kun on syönyt meksikolaista, kiinalaista tai vastaavaa ilahdutan naistenkin osastoa taide-elämyksellä.

Onko siellä vielä jäitä vai ? Tänään ei taitaisi enää onnistua, ainakaan täällä rannikolla, kun vettä on se muutama sentti jään päällä.

Eilen oli vielä pirun hyvä ellei täydellinen keli höntsätä, mutta tänään en kyl enää menis kokeilee. Plussaa ja koko keli sellane "plääääääääh".

Eilen oli vielä pirun hyvä ellei täydellinen keli höntsätä, mutta tänään en kyl enää menis kokeilee. Plussaa ja koko keli sellane "plääääääääh".

Täällä ei pakkasia tainnut eilen näkyä ja kyllähän täyrelliseen höntsäkeliin vaaditaan sellainen 10 asteen pakkanen, että eväskaakaot lämmittää, eikä tule liian kova hiki.

Tänä talvena en ole pukenut luistimia jalkaan kertaakaan. Viime talvena taisin käydä kaksi kertaa.

Mutta kohta pääsee jo rullaluistelemaan, kun aurinkokin näkyy ilmaantuneen kuivattelemaan tienpintoja.

Etköhän. Vähän niinkuin vessassa käyminen. Ei sitä unohda. Paitsi ehkä sitten laitoshoitovaiheessa, mutta ei silloin kaiketi rullillakaan enää vedellä.

Joo sielä mennään sitte lujaa eslan rullilla ja jos ei vessaa enää muista niin joku nurkka tai pusikko toimittaa vessan virkaa.

Ei, aattelin vaan jättää sellaiset kivat raidat sinne perälle ja ehkä sellaisen drinkeistä tutun pikkusateenvarjon siihen posliinin reunalle.

Tuolla lailla piristän työympäristyöäni useilla eri aisti-elämyksillä kerralla.

Mä ainakin yritän omalta osaltani parantaa suomalaisten naisten koulusivistystä. Keväisin siivousfirmalle kesätyöntekijäplikkoja. Kunnon proteiini/hiilari -eväät edellisenä päivänä. Aamulla retbullia pari tölkkiä. Sitten semilöysä pökäle tuhannen kilopondin voimalla takaseinään. Niin, ettei vesikään sitä pois huuhtele.

Voin taata, että plikat lukee maistereiksi ettei tarvii siivojaksi alkaa. Tosin työllisyyttä se ei paranna, päinvastoin.

Joo sielä mennään sitte lujaa eslan rullilla ja jos ei vessaa enää muista niin joku nurkka tai pusikko toimittaa vessan virkaa.

Mahtaako ne kisailla niiden rullilla:

"Katos Martti, mulla on uudet ABEC-13-laakerit ja pehmeemmät pyörät, nyt on pitoa ja herkkyyttä"

- - - Updated - - -

Voin taata, että plikat lukee maistereiksi ettei tarvii siivojaksi alkaa. Tosin työllisyyttä se ei paranna, päinvastoin.

Toisaalta silti isällisesti samalla opastat heitä hieman avioliiton arkipäivään ja annat täten tärkeitä eväitä tulevaan.

Back
Ylös Bottom